حجت الاسلام والمسلمین پرویز ولی زاده عصر چهارشنبه در آئین افتتاح پل روستای کلیک بخش بلده شهرستان نور با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید افزود: در شش سال گذشته ۲۹ هزار روستای کشور از نعمت گاز برخوردار شدند و این درحالی است تا قبل از آن تنها ۱۴ هزار روستا کشور از نعمت گاز بهره مند بودند.

وی ادامه داد: تا سال ۹۲ سالانه ۲۶۰ روستا در کشور آبرسانی می شد که این تعداد در دولت تدبیر و امید به یک هزار و ۶۹۰ روستا در سال رسید.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: هم اکنون در دولت تدبیر و امید هفته ای ۹ روستا به شبکه برق متصل می شود و تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور برق دار شدند.
حجت الاسلام ولی زاده افزود: ۱۰۹ روستا در هفته به زیر پوشش شبکه موبایل قرار می گیرند و تمامی روستاهای کشور در حال آسفالت شدن هستندکه همه  این دستاوردها بیانگر فعالیت و کارآمدی دولت است.
مشاور امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری  با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: امروز آمریکا اذعان می کند که نتوانست در هدف خود  که فشار به قشرهای ضعیف جامعه ایران و همراهی آنها با آمریکا بود موفق شود.

پل روستای کلیک با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل شد که از این میزان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن و بقیه نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی مازندران تامین و پرداخت شد.

این پل با دهنه ۲۵ متر مربع و عرض سواره رو ۶ و نیم متر و به طول رفت و برگشت ۱۵۰ متر ساخته شده است.

عملیات اجرایی این پل که از اردیبهشت سال جاری اغاز شد ، ارتباط ۵ روستای بخش بلده شامل کلیک ، مرچ ، یالرود ، خطر و ورزن با مرکز شهرستان نور برقرار می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.