آیت الله محمد محمدی گلپایگانی روز پنجشنبه در مراسم معارفه نماینده ولی فقیه استان مازندران اظهار داشت: دیگر گذشت روزگاری که حتی سیم خاردار به ما نمی فروختند و امروزه آمریکاییها و شرکایشان بهتر از هر زمان دیگر می دانند که هیچ نقطه ای از اسرائیل نیست که از تیررس موشک‌های انقلاب در امان باشد. 

وی با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر انقلاب با قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است، افزود: آمریکایی ها خواسته های خود را به تمامی مسائل کشور ربط داده و سعی در تحمیل خواسته های نابجای خود دارند. 

رییس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: تاریخ آمریکا سراسر روسیاهی بوده و اعتماد به آن اشتباه محض است. 

آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه روزی نیست که مسلمانان در جهان توسط مزدوران استکبار کشته نشوند، افزود: آمریکا محور استکبار بوده و حرکت در مسیر خواست آن اشتباه است. 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: اگر امروز مسئولان دولت در مقابل آمریکا به پای میز مذاکره می رفتند ، آمریکایی ها به هیچ چیز اقناع نمی شدند. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین به اهمیت برپایی نماز جمعه اشاره کردو گفت: نماز جمعه محور آگاهی ، وحدت و صلابت انقلاب است که باید در برپایی آن تمامی اقشار حضور داشته باشند. 

آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه آمریکا اصل فتنه است، افزود: انزجار ما از آمریکا و سیاست های آن در جهان باید از تریبون نماز جمعه زنده نگهداشته شود.

در این آیین، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی به عنوان نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.

پیش از این آیت الله نورالله طبرسی دو دهه نمایندگی ولی‌فقیه در این استان را بر عهده داشت که نهم آبان ماه به دلیل کسالت از این مسوولیت استعفا کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.