احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در شورای اداری استان و آئین معارفه نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: مازندران همواره مورد تهدید اختلافات بوده که مسیر توسعه استان را مخدوش کرده است.

وی با اشاره به اینکه مازندران امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وفاق و همدلی است، گفت: نهادهای دولت و نهادهای رهبری همواره محور همدلی بوده اند. 

استاندار مازندران سلایق مختلف را حق همه مردم و تمامی نگرش ها دانست و گفت: اما سلایق مختلف در استان همواره موجب رنجش شده است .

حسین زادگان با اشاره به اینکه آیت الله طبرسی در طول انقلاب همواره محور همدلی و وفاق در استان بود، افزود: ایشان علاوه بر دلگرمی مردم ، موجبات راهنمایی و دلگرمی مسئولین نیز بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز دشمن پس از شکست در عرصه اقتصادی و سیاسی به دنبال ایجاد ناامیدی و گسست میان مردم و حاکمیت انقلاب است، اظهار داشت: از آیت الله لائینی نماینده جدید ولی فقیه در استان نیز انتظار داریم در تمامی مسائل راهنمای مسئولان باشد و موجبات آرامش را همانند گذشته برای استان فراهم کند.

وی همچنین از نهاد رهبری تقاضای همراهی برای توسعه کرد و گفت: همواره رهبری انقلاب در توسعه و مشکل گشایی مردم استان حضور قوی داشته است و همواره سایه ایشان در برطرف کردن مشکلات استان گسترده بود.

استاندار مازندران به مشکلات زباله در استان  اشاره کرد و گفت : علاوه بر این که دولت اعتبارات خوبی برای حل مشکلات پسماند اختصاص داده ، از دفتر رهبری نیز تقاضا داریم همانند طول انقلاب مازندران را به طور ویژه ببینند و حمایت خود را دریغ نکنند. 

حسین زادگان مازندران را به موجب میزبانی ۵۰میلیونی استانی ملی دانست و افزود: مسئله پسماند موضوع جدی است که حمایت رهبری را می طلبد. 

وی به بحث منطقه آزاد نیز اشاره کرد و گفت : متاسفانه در چند سال پیش این طرح با مشکلاتی مواجه بود که اکنون در مسیر برطرف شدن است.

استاندار مازندران گفت : خوشبختانه آیت الله محمدی لائینی اشراف و آگاهی خوبی از مشکلات و مسائل استان داشته و استانداری و دستگاه های اجرایی نیز یاری و دادن اطلاعات کامل مسائل استان را اولویت خود قرار خواهند داد.

حسین زدگان افزود: با شناختی که از آیت الله لائینی داریم دلگرم هستیم که ایشان نیز موجبات نزدیکی بیشتر سلایق مختلف را فراهم خواهند کرد. 

گفتنی است هفته جاری آیت الله نورالله طبرسی پس از ۴۰ سال امامت جمعه مازندران و ۲۰ ساله نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران به دلیل بیماری از سمت خود استعفا داد. 

حضرت آیت الله خامنه‌ای روز چهارشنبه در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ محمّدباقر محمدی لائینی را به نمایندگی ولی‌فقیه در استان مازندران و امامت جمعه ساری منصوب کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی متولد سال ۱۳۳۲ در شهرستان نکا است . 

ایشان پس از انقلاب تدریس الهیات و معارف اسلامی در دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه تهران و همچنین دانشگاه مازندران را در سابقه خود داشت. 

آیت الله لائینی همچنین پیش از این امامت جمعه شهرستان نکا را بر عهده داشت. 

مراسم امروز با حضور آیت الله محمدمحمدی گلپایگانی ریاست دفتر مقام معظم رهبری و  حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.