بنا بر گزارش این شرکت، در این مدت پروژه های متعددی در بخش های برق، گاز، آب، راه، مخابرات، تصفیه خانه فاضلاب، ایستگاه آتش نشانی و خرید ماشین اطفاء حریق اجرا شده است .

آمار شرکت شهرک های صنعتی مازندران نشان می دهد که  از سال ۹۲ تاکنـون ۵۱۱ هزار و ۲۸۲ میلیـون ریال از محل منـابع داخلی، ۳۵۸ هزار و ۷۰۷ میلیون ریال از محل منابع استانی، ۱۱۸ هزار و ۶۶۹ میلیون ریال از محل منابع ملی و در مجموع ۹۸۸ هزار و ۶۵۷ میلیون ریال برای تکمیل زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

اجرای پروژه‌های عمرانی بر اساس اولویت و با توجه به تأمین منابع در شهرکها و نواحی صنعتی استان اجرا می شود.

با توجه به اهمیت مقولات زیست محیطی و فعالیت سبز واحد های تولیدی و صنعتی در استان مازندران طبق آمار منتشر شده از شرکت شهرک‌های صنعتی استان در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید  سه هزارو ۵۵۰ مترمکعب به ظرفیت پالایش تصفیه خانه های فاضلاب شهرکهای صنعتی استان اضافه شده است.

این شرکت همسو با رویکرد دولت تدبیر و امید و برای حمایت از محیط زیست ،هفت تصفیه خانه فاضلاب جدید با سرمایه گذاری ۲۱۹ هزار و ۲۶۹ میلیون ریال ساخته و راه اندازی کرده است.

هم اکنون استان مازندران دارای ۱۴ تصفیه‌خانه‌ فاضلاب است که ۹هزارو ۷۲۵ مترمکعب فاضلاب واحدهای تولیدی و صنعتی را مورد پالایش قرار می‌دهد.

طبق آما رسمی حدود یکهزارو ۴۵۰ واحد تولیدی استان مازندران در ۳۹شهرک و ناحیه صنعتی مستقر و فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.