حسین حسن نژاد روز دوشنبه در آیین نواختن زنگ استکبار ستیزی در ساری افزود : دانش آموزان ما چه در قبل از پیروزی انقلاب و چه در زمان مبارزه علیه رژیم گذشته و هم در جنگ تحمیلی نقش برجسته و جدی خود را ایفا کردند.
وی با اشاره به اینکه تداوم و پایداری انقلاب نیز  مرهون اراده و عزت همه جوانان بویژه دانش آموزان است، ادامه داد: دانش آموزان امروز بیش از هر زمان دیگر باید بدانند که اگر قرار است عزت و عظمت آفریده شده توسط دانش آموزان در گذشته برای آینده هم حفظ بشود باید سربازی، ایستادگی و پایداری بیش از هر زمان دیگر ادامه پیدا کند.

معاون استاندار مازندران گفت: امروز برخی افراد ممکن است این ادعا را مطرح کنند که چرا باید در مدرسه به جای ترویج فرهنگ مدارا و همکاری، فریاد مرگ را بر مجموعه کسانی را که در عمل ماهیت استکبار دارند، داشته باشیم که این برداشت ریشه در فهم ناقص آنان از ماهیت انقلاب اسلامی دارد.

حسن نژاد افزود: حتما اینها یا غرضی دارند و یا توجهی ندارند که نه تنها ماهیت انقلاب ما مبارزه بی وقفه با نظام استکبار است، بلکه باور دینی و مذهب ما نیز آغشته از اراده استکبار ستیز است.

وی ادامه داد : امروز اگر ملت ایران و دانش آموزان ما مرگ بر آمریکا می گویند برای این است که سطح تعامل انسانی و برابر در دنیا حاکم بشود و اگر مرگ بر آمریکا می گویند برای این است که همه ملت ها در کنار هم بدون سلطه گری و سلطه پذیری زندگی کنند

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه جوان ایرانی و اسلامی بر اساس آموزه های فرهنگ غنی اسلام و ایران عزیز هیچگاه نه سلطه پذیرفت و نه سلطه گر شد، گفت: اگر در برهه ای از تاریخ حکومتی استبداد و استکبار کشوری را پذیرفت این به مفهوم پذیرش ملت ایران نبود.

وی افزود : شکل گیری انقلاب مشروطه ریشه در باور ملت و جوانان ما به استکبار ستیزی داشت و همین باور به شکل جدی تر در انقلاب اسلامی سال ۵۷ خود را به تمام دنیا نشان داد.

حسن نژاد خطاب به دانش آموزان گفت: امروز شما میراث دار و پیشقراولان استکبارستیزی هستید و امیدوارم که چون آینده ازآن شماست امروز در کنار تعلیم تربیت را که فصل جدی تفاوت بین دانش آموز ایرانی با سایر دانش آموزان است در خود تقویت کنید.

وی افزوئد : امیدواریم مسئولان تربیتی فضای تعلیم و تربیت مبتنی بر مدارا برای کسانی که تحت ظلم و استکبار هستند و فضای استکبارستیزی را برای از بین بردن بنیان سلطه در دنیا فراهم کنند.

حسن نژاد مسئولیت بخشی به دانش آموزان و جوانان و همچنین باور آنها توسط مسئولان را تنها راهکار و رمز موفقیت انقلاب و پایداری ارزش های انقلاب عنوان کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.