محمدرضا رضوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی ها به صورت مستمر در استان در این مدت ادامه خواهد داشت و اما به دلیل جنوبی بودن جریان بارندگی تغییری در دمای هوا احساس نخواهد شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه ممکن است در روزهای پیش رو بارندگی برای ساعاتی متوقف شود، گفت : اما این به نشانه پایان ناپایداری جوی و خاتمه بارندگی نیست.

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: شدت بارندگی ها از گذر روز شنبه به یکشنبه بیشتر شده و مردم مازندران در این موقع شاهد بارش های رگباری همراه با آب گرفتگی معابر خواهند بود.

رضوی ضمن اشاره به امکان بارش برف در ارتفاعات بیش از سه هزار متر گفت: بارش این برف هیچ آسیبی برای باغات و محصولات مناطق ییلاقی و جلگه‌ای نخواهد داشت.

وی همچنین هشدار داد: به دلیل تراکم بالای بارندگی در روزهای آینده ممکن است اختلالاتی ناشی از رانش کوهستان در جاده های کوهستانی ایجاد شود که لازم است مردم و دستگاه‌ها امدادی از آمادگی لازم برخوردار باشند.

مدیرکل هواشناسی مازندران همچنین نسبت به بالا آمدن آب رودخانه ها نیز هشدار داد و تاکید کرد در این ایام مردم و مسافران از تردد و اقامت در جوار رودخانه‌ها پرهیز کنند.

بارش باران که از روز دوشنبه در استان مازندران آغاز شد در حال حاضر در تمامی مناطق استان ادامه دارد و دمای هوای استان هم در مناطق جلگه ای حدود ۲۲ درجه و در مناطق کوهستانی حدود هفت درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.