به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، معاون عمرانی استاندار در این مراسم با اشاره به اهمیت درک و ضرورت محورهای مورد اهتمام شهرداران در مدیریت شهری، تاکید کرد: شهرداران باید با جدیت به تاکیدات مقام عالی دولت در مازندران نظیر مدیریت پسماند، ایجاد درآمدهای پایدار و زیباسازی فضا، معابر و ورودی شهرها، اجرای برنامه های تقویت کننده نشاط اجتماعی و ... عمل نمایند.

شهر امامزاده عبدالله مرکز بخشی به همین نام در شهرستان آمل است که مقبره امامزاده عبدالله را در خود جای داده است. این شهر تیر ماه سال ۹۱ از مجموع سه روستای سابق اسکومحله، کاسمده و اسپند تشکیل و تاسیس شد و شهرداری آن هم اواخر همان سال شروع به کار کرد.

شهر امامزاده عبدالله(ع) بعد از شهر آمل، گزنگ، رینه و دابودشت پنجمین شهر شهرستان آمل محسوب می شود. این شهر در ابتدای منطقه جنگلی حدفاصل بین کوه و جنگل به صورت شهری در اقلیم معتدل و مرطوب با پوشش گیاهی جنگلی شکل گرفته است.

محدوده شهر نیز با وسعتی حدود ۴۰۰ هکتار بوده و حریم آن با مساحت دو هزار و ۲۰۰ هکتار بیش از ۱۰۰ کیلومتر خیابان و معابر داخلی و خارجی دارد.

این شهر دارای هفت هزار نفر جمعیت ثابت و دستکم ۲ هزار نفر جمعیت غیرثابت است.

اقتصاد این شهر برپایه کشاورزی و دامداری استوار است و همچنین ظرفیت‌های موجود اعم از توریست مذهبی، گردشگر و توریست طبیعی را می‌توان به ارزش‌های ویژه این شهر افزود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.