احمد حسین زادگان روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی مازندران در ساری افزود: دشمنان طی یک سال اخیر با فشار های حداکثری  با هدف ایجاد آشوب های خیابانی و نارضایتی بین مردم ، قصد براندازی نظام را داشتند که این با نیز همانند گذشته با ایستادگی ملت ایران مواجه شدند و امروز به برکت امنیت ، رضایتمندی مردم از نظام به رغم وجود مشکلات زیاد اجتماعی و اقتصادی بالا است.

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از نیروی های مسلح بویژه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه ، اظهار داشت : نیاز امروز جامعه به مقولات اجتماعی از جمله قانونمداری ، برخورد با هنجارشکنان و کاهش آسیب های اجتماعی است که چندین دستگاه از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها در کیفی سازی و گسترش این موضوعات نقش محوری دارند.

استاندار مازندران توضیح داد: اگر تربیت و پرورش فرزندان در نهاد خانواده ، مهد کودک ، آموزش و پرورش و دانشگاه به درستی انجام شود، مشکلات اجتماعی به حداقل می رسد و هر چه قدر این دستگاه‌ها کارشان را بدرستی انجام بدهند، بار مسئولیت نیروی انتظامی در جامعه کمتر می شود.

حسین زادگان به نقش حمایتی دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در برخورد جدی و قاطع  با متخلفان اشاره کرد و گفت:  ائمه جمعه ها و روحانیون نیز با ترویج امر به معروف و نهی از منکر ، سبب کاهش مشکلات اجتماعی شده و در نتیجه کمک به نیروی انتظامی است.

رئیس شورای تامین استان مازندران آسایش و آرامش  را مهمترین نیاز مردم هر جامعه دانست و گفت: اگر چه استقرار نظم و آرامش یک مقوله همگانی است ، اما هماهنگی و تعامل بین دستگاه های مختلف دولت ، مجلس و دستگاه قضائی ضروری است.

حسین زادگان استفاده پلیس از ابزار و امکانات پیشرفته و امروزی در ایجاد نظم و امنیت و  آرامش در جامعه را مهم توصیف کرد و افزود: با توجه به پیچیدگی های امکانات ارتباطی ، پلیس باید به این موارد توجه کند که خوشبختانه آمار ها نشان از اقتدار پلیس در بخش فناوری و ابزار های ارتباطی پیشرفته دارد.

وی گفت: با توجه به پیچیدگی تخلفات و هنجار شکنی ، پلیس هوشمند امروز جامعه می تواند  با جدیت و بموقع تصمیم گیری کند و امروز ایجاد نارضایتی و ناامیدی در بین مردم از طریق فضای مجازی صورت می گیرد که پلیس باید به روز باشد.

استاندار مازندران هر گونه سهل انگاری در حوزه پیشگیری ، کشف و برخورد با بی ثابتی دشمنان در فضای مجازی را تهدیدی جدی  علیه نظام دانست و گفت: امروز پلیس اجتماع و مردم محور می تواند در ماموریت های مختلف خود موفق و پیروز باشد.

حسین زادگان اظهار داشت: با تدبیر و حمایت نیروی انتظامی امروز کارآفرینان ، فعالان اقتصادی و تشکل های اجتماعی و فرهنگی در استان مازندران بدرستی و با قوت در حال انجام کار هستند و همراهی اطلاعات ، سپاه، پلیس و  دستگاه قضایی  با برنامه های شورای تامین و شورای برنامه ریزی  و توسعه استان قابل تقدیر است.

در پایان این مراسم علاوه بر تجللی از چند خانواده شهید و جانباز بخش های مختلف نیروی انتظامی مازندران، یگان های مختلف انتظامی از مقابل جایگاه صبگاه رژه رفتند.

۶۹۹۰/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.