رضا مهاجری پس از دیدار تیمش با ماشین‌سازی تبریز در قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران گفت که وضعیت کنونی تیم نساجی برایش قابل پیش بینی بود و مهم ترین مشکلش و ابزار کارش هم بازیکن است که در اختیار ندارد.

وی با اعلام این که در بازی امروز چند بازیکن اصلی را در اختیار نداشت و تهدید شده است که سه بازیکن دیگر هم هفته بعد نمی توانند بازی کنند، افزود : فوتبال من بکش‌ بکش نیست که زیر توپ بزنیم و بازی کنیم . من باید ابزار داشته باشم که بازی کنم و در این بازی هم در نیمه دوم با تعویض یک بازیکن بازی به روال بازگشت.

مهاجری که نگرانی در باره وضعیت تیم در لحن کلامش هم جاری بود ، گفت : نمی دانم چرا روان بازیکن ما را قبل از بازی به هم می‌ریزد و حالا هم نامه زده‌اند که سه بازیکنی که گرفته‌ایم نمی‌توانند برای ما بازی کنند.

وی با اعلام این که بازی فوتبال با بازیکن شکل می گیرد ، توضیح داد : من از بازی نیمه‌ دوم بازیکنانم راضی هستم، چون یک تعویض انجام دادم و آن را هم ریسک کردم چون بازیکنی را وارد زمین کردم تنها دو بار با تیم تمرین کرد و قبلش مصدوم بود ولی بازی را این بازیکن به روال برگرداند.

سرمربی نساجی افزود: به مدت ۱۰ روز ما بدون چند بازیکن خود تمرین می‌کردیم. بازیکن باید در تمرین حضور داشته باشد تا بتوانیم در بازی مقابل حریف نتیجه بگیریم . نمی‌توانم تیم را روی هوا و بدون برنامه وارد زمین کنم. وقتی چند بازیکن محوری خود را در تمرین ندارم شرایط سخت می‌شود.

مشکل مالی، دغدغه مهم 

وی با اعلام این که وضعیت کنونی تیم از اول برایش قابل پیش بینی بود ولی برخی می خواستند تیم بسته شود تا فقط در لیگ بماند ، گفت : مگر تماشاگر قبول می کند که شما تیمی داشته باشید که فقط در لیگ بماند . ما تیمی بستیم که خوب بازی کند، اما همین را هم می‌خواهند از ما بگیرند و هر بار روان ما و بازیکنان را به هم می ریزند.

مهاجری به مشکل مالی باشگاه هم به عنوان یک دغدغه مهم دیگر اشاره کرد و افزود که این مشکل هم بر تیم اثرگذاری دارد و باید حل شود.

او با تاکید بر این که با شرایط کنونی وضعیت تیم نمی تواند پاسخگوی هواداران نساجای باشد، گفت : این شرایط به همه لطمه خواهد زد، مجتبی بیژن تاکنون تنها هشت درصد از قراردادش را گرفته است در حالی که طرف مقابل ۲۰ درصد دریافت کرده . یک اردو می‌خواهیم برویم درگیر ۲۰ میلیون تومان هستیم. شب با تلفن می‌خوابیم و ساعت چهار صبح زنگ می زنند.

مهاجری با اعلام این که به او در باره حمایت از تیم قول داده بودند ، خواستار تحقق وعده ها شد و افزود: تماشاگر برد می‌خواهد. مگر قائمشهر چند تیم دارد؟ باید هوای آن را داشت. نساجی با این همه سابقه حتی یک خودکار به نام خودش ندارد. باید خواهش کنیم که یک زمین تمرین به ما بدهند و هر روز در یک شهر تمرین کنیم و بعدش هم تشکر کنیم که به ما زمین دادند. باید تکلیف روشن شود. تیمداری نیازمند زیرساخت است و باید زیرساخت برای سال آینده از هم اکنون ساخته شود.

وی ادامه داد : من تیم، مردم و شهر قائمشهر را دوست دارم، اما با این شرایط نمی‌توانم جواب مردم را بدهم، به من ابزار بدهید و اگر نتیجه نگرفتم دارم بزنید. نمی‌خواهم ابزار تیم های درجه یک مانند سپاهان و تراکتور یا استقلال و پرسپولیس را به من بدهید، ابزار تیم متوسط مانند پیکان و سایپا را بدهید و بعد منتظر نتیجه باشید.

مهاجری در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که از وی پرسید آیا این اظهارات شما به معنای خداحافظی با نساجی است ؟ پاسخ داد: بحث استعفا مطرح نیست، اما با این شرایط ادامه دادن و کار کردن خیلی سخت است، چون مردم از من انتظار دارند. شرایط برای ادامه همکاری مهیا نیست. امروز میلاد سرلک در نیمه‌دوم برای ما وارد زمین شد و شکل فوتبال ما تغییر کرد و فوتبال من بر مبنای بازیکنانی که آوردم شکل می گیرد و اگر نتوانم از این نفرات استفاده کنم بدون شک نمی‌توانم به اهدافم برسم. 

   ۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.