به گزارش ایرنا؛ این حادثه در کمربندی جنوبی بابل و جنب پل روگذر روستای ارمک رخ داده و یک زن و یک مرد به کام مرگ رفتتند.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی اورژآنس ۱۱۵ بابل به خبرنگار ایرنا گفت: طی گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی بر انحراف پراید در کمربندی جنوبی بابل، تکنسین های پایگاه گتاب و هتک پشت به محل حادثه اعزام شدند.

 مهدی غلام نیاء روشن افزود: انحراف پراید و برخورد با گاردریل پل باعث حادثه شد که متاسفانه راننده خودرو که مرد ۵۵ساله و سرنشین خودرو زن ۵۰ ساله بودند به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بودند.

وی گفت: تکنسین های اورژانس تلاش فروانی برای احیا کردند که متاسفانه ثمری نداشت ولی با این حال حادثه دیدگان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند که تلاش های کادر درمانی بیمارستان هم متاسفانه ثمری نداشت.

کمربندی جنوبی بابل دارای ۶ زیرگذر و سه روگذر است. این کمربندی که شاهراه ارتباطی بین شرق و غرب استان مازندران به شمار می رود، ترافیک مسیرهای جاده بابل به آمل، شهید صالحی و گنج افروز و جاده بابل به قائمشهر را هدایت می کند و در روستای ' هتکه پشت ' به طول ۱۶.۵ کیلومتر به پایان می رسد.

تاکنون برای این کمربندی بیش از یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هم اواخر سال گذشته برای تکمیل آن اختصاص یافت.

کمربندی جنوبی بابل که اردیبهشت ماه سال ۹۶ زیر بار ترافیک رفت، یکی از قدیمی ترین طرح های کمربندی شهری مازندران است. کار ساخت این کمربندی ۱۶ سال به طول انجامید اما به دلیل عدم رعایت برخی از نکات ایمنی در این جاده همچنان حادثه آفرین است.

هفتم شهریور ماه گذشته نیز برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با خودروی پژو ۲۰۶ در کمربندی جنوبی بابل  ۱۳ مصدوم برجای گذاشت.

شهرستان ۵۳۶ هزار نفری بابل دارای هفت شهر و ۶ بخش است.

۷۳۴۳/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.