به گزارش خبرنگار ایرنا ، برخی از کانال های پیام رسان داخلی با انتشار مطالبی، مدعی شدند که بر اثر بارش باران روز گذشته در شهرستانهای غرب مازندران تعدادی از راه های روستایی این مناطق مسدود شد.

این کانال ها نه تنها به مکانی خاصی از مناطق سیل گرفته اشاره ای نکردند بلکه تنها با انتشار تصویر آرشیوی از جاری شدن سیل در یک رودخانه، مدعی وقوع سیل و قطع راه ارتباطی چند روستای غرب مازندران شدند.

به دنبال انتشار خبر جاری شدن سیلاب در کانال های اطلاع رسانی، خبرنگار ایرنا با مسئولان شهرستان های رامسر و تنکابن در غرب مازندران تماس گرفت که آنان هر گونه جاری شدن سیلاب و قطع راه های روستایی را تکذیب کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران هم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره میزان بارش باران در غرب مازندران گفت : خوشبختانه بارش باران روزهای گذشته در غرب مازندران مشکلی ایجاد نکرده است.

علی اصغر احمدی افزود : تاکنون گزارشی از جاری شدن سیلاب و یا قطع راه های روستایی در غرب مازندران گزارش نشده است.

بر اساس اعلام هواشناسی شهرهای غرب مازندران، میزان بارش در دو روز گذشته در شهرستانهای رامسر حدود ۱۲۳ میلی متر و تنکابن ۱۱۴ میلی متر بوده است. ضمن اینکه میزان بارش روز گذشته در شهرستان نوشهر هم ۴۱.۲ میلی متر بود.

/۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.