به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتسال بانوان شهروند ساری در ششمین هفته از بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور، بازی را به نتیجه سه بر یک به حریف شیرازی واگذار کرد.

شهروند که در نیمه نخست با یک گل و پیروز به رختکن رفته بود در نیمه دوم سه گل از حریف دریافت کرد و سه امتیاز بازی را در خانه از دست داد.

نسیم نوازنده تک گل شهروند را وارد دروازه پویندگان فجر شیراز کرد و ستاره محمدی، مریم چرخاوی و مهناز علیزاده هم گل‌های تیم شیرازی را به ثمر رساندند.

پویندگان فجر شیراز در پایان نیمه نخست این بازی، گل مساوی را وارد دروازه شهروند کرد که این گل توسط داور بازی، مردود اعلام شد.

گل مردود بود

نماینده فدراسیون فوتبال درباره گل مردود تیم شیرازی به ایرنا گفت: داور به درستی گل را مردود اعلام کرد چون قبل از اینکه ضربه زده شود سوت داور به صدا درآمده بود.

ناهید روزبهان با بیام اینکه هر 2 تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و بازی تند و تیزی خاص خود را داشت، افزود: داوران هم به خوبی سوت زدند و از نظر من که نماینده فدراسیون هستم بازی هیچ مشکلی نداشت.

انتقاد تیم شیرازی از شرایط زمین

سرمربی تیم  فوتسال پویندگان فجر شیراز هم در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بازی کردن در سالن سید رسول حسینی کار سختی است چون این سالن از نظر طولی نسبت به زمین‌های استاندارد، طول کمتری دارد.

محبوبه رضوی با اشاره به اینکه این مساله باعث می‌شود که بازیکن زمان کمتری برای تصمیم‌گیری داشته باشد و سرعت توپ هم بیشتر است و توپ باید تک ضرب زده شود، افزود: بر همین اساس، تیم حریف، فضای کمتری را پوشش می‌هد و راحت‌تر می‌تواند دفاع کند، برای همین بازی بسیار سختی داشتیم.

وی با بیان اینکه انتظار داشتیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، تصریح کرد: اما بازیکنان ما در ضربات آخر کمی بی‌دقتی داشتند و نتوانستند موقعیت‌های خوبی ایجاد کنند اما در مجموع از تیم راضی هستم.

رضوی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما می‌توانستند گل‌های بیشتری  وارد روازه شهروند کنند اما هم دروازه‌بان تیم مقابل خوب بازی کرد و هم بچه‌های ما موقعیت‌ها را از دست دادند.

وی گفت: نیمه اول گلی که دریافت کردیم باعث شد به تیم  شوک وارد شود چون انتظار دریافت گل نداشتیم  اما نیم هدوم بهتر بازی کردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پویندگان فجر شیراز درباره گل مردود این تیم اظهار کرد: ترجیه می‌دهم کارشناسان داوری، فیلم بازی را تماشا کنند و نظر دهند ولی آن چه من دیدم گل مردود نبود  چون بعد از گل صدای سوت به صدا درآمد و اگر حتی همزمان با سوت هم بود توپ در هوا بود و  شوت زده نشد و پاسکاری نبود.

آمادگی ذهنی ، پای لنگان شهروند برای لیگ برتر 

با وجود اینکه 6 هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان کشور گذشته اما به نظر می‌رسد شهروند هنوز آماگی ذهنی لازم بازی در لیگ برتر را ندارد و نمی‌تواند بازی‌های پرگلی که در لیگ یک داشت را به نمایش بگذارد.

فاصله زیاد مدافعان شهروند با دروازه‌بان این تیم باعث شد مهاجمان حریف از این فضای خالی بهره برده و و موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنند. 

اگرچه دروازه‌بان تیم شهروند، دریافت‌های بسیار خوبی داشت و در چند مورد مانع از گل‌زنی حریف شد اما توپ‌های بلند این دروازه‌بان روی سر مهاجمان شهروند قرار نمی‌گرفت بلکه به دروازه‌بان تیم پویندگان فجر شیراز می‌رسید.

شهروند که نیمه نخست را با برد به رختکن رفته بود گویا از قدرت بدنسازی مناسبی برخوردار نیست و ساق‌های خسته بازیکنان شهروند در نیمه دوم نتوانست راه به گل‌زنی باز کند.

شهروند ساری در این بازی هم از داشتن بازیکن تمام کننده برای گل زدن رنج برد زیرا موقعیت‌های بسیاری را در مقابل دروازه حریف از دست داد که برخی از این موقعیت‌ها، تک به تک بود.

البته لازم به ذکر است که مربی تیم شهروند پس از پایان بازی و باخت در مقابل تیم پویندگان فجر شیراز حاضر به مصاحبه نشد تا به سوال خبرنگاران پاسخ دهد.

9927

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.