به گزارش ایرنا، با تکمیل فاز پایانی کمربندی نور به رویان به طول یکهزار و ۸۰۰ متر، این کمربندی ۹ کیلومتری بعد از ۱۴ سال از آغاز اجراء ، تکمیل خواهد شد.

این مسیر ۹ کیلومتری دارای سه پل غیر هم سطح است و بر اساس گزارش های رسمی تاکنون برای اجرای این طرح بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی شادمان روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان افزود:  جذب این میزان اعتبار از بخش خصوصی برای خرید و تملک زمین کمربندی نور به رویان به طول ۸۰۰ متر و ساخت آن هزینه می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون پیمانکار این طرح در حال بازگشایی این مسیر است و تا پایان سال تکمیل می شود.

فرماندار نور همچنین از مراحل پایانی جذب سرمایه گذار برای پارک جنگلی ایزدشهر خبر داد و گفت: یکی از فاکتورهای ارزیابی مسئولان جذب سرمایه گذار است و از تمامی مسئولان شهرستانی میخواهم تا در جذب سرمایه گذار و اشتغالزایی جدی باشند و موانع را رفع کنند.

رتبه نخست نور در آزاد سازی ساحل 

شادمان همچنین اظهار داشت : شهرستان نور با آزاد سازی چهار کیلومتر از ساحل رتبه نخست را در استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در این راستا تنها در ساحل شهرک آکام ایزدشهر یک کیلومتر دیوار خراب شد و ۳۰ هزار متر مربع فضای زیبا برای ایجاد پارک ساحلی در اختیار شهرداری ایزدشهر قرار گرفت.

فرماندار نور از اجرای آسفالت جاده کوهستانی سیاه سنگ بخش بلده به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تا چند روز آینده خبر داد.

شهرستان ۱۲۳ هزار نفری نور به دلیل واقع شدن در مسیر کناره شرق و غرب مازندران و برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری مانند دریا ، جنگل ، بوستان های جنگلی و آثار تاریخی یکی از شهرستان های پرترافیک منطقه غرب مازندران است.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.