سیدحسین نصیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا آمار دانش اموزان مازندران را  ۵۳۵ هزار و ۴۰۰ نفر اعلام کرد.

وی ادامه داد: تاکنون اطلاعات  ۱۰۰ هزار و ۴۷۵ دانش آموز در مقطع متوسطه دوم ، ۱۲۱ هزار و ۵۶۷ دانش آموز در مقطع متوسطه اول ، ۲۶۳ هزار و ۴۸۷ دانش آموز در شش پایه ابتدایی و ۳۳ هزار و ۸۲۲ نوآموز ( پیش دبستانی ) در این سامانه به ثبت شده است.

وی همچنین با به بازدیدهای نظارتی بر روال ثبت نام در مدارس اشاره کرد و گفت : همزمان با آغاز ثبت نام دانش آموزان در مدارس از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۳۰۰ مورد بازدید نظارتی از مدارس مازندران صورت گرفته است.
معاون هماهنگی و رئیس ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش مازندران ادامه داد: در این مدت ناظران استانی از ۲۰۲ مدرسه بازرسی کردند که از این تعداد ۱۶۴ مدرسه دولتی و ۳۸ مدرسه غیر دولتی بوده است و همچنان این نظارت تا آخر شهریور ماه اجرا می شود.

وی از مردم خواست شکایت های خود را از روند ثبت نام در مدارس را از طریق سامانه اینترنتی دریافت شکایت وزارت آموزش و پرورش به آدرس shekayat.medu.ir یا با تماس با شماره تلفن های ۳۳۳۲۹۷۸۶ و ۳۳۳۱۴۱۲۶ اداره ارزیابی شکایات این اداره اعلام کنند.

سامانه نام نویسی الکترونیکی دانش آموزان که به اختصار سناد خوانده می شود به آدرس sanaad.medu.ir از تابستان سال ۱۳۹۰ راه اندازی شده و وظیفه جمع آوری اطلاعات دانش آموزان و ثبت نام آنها را در مدارس کشور بر عهده دارد.
بر اساس آخرین آمار آموزش و پرورش استان مازندران، در سال تحصیلی پیش رو چهار هزار و ۴۶۲ مدرسه و پیش دبستانی پذیرای بیش از ۵۳۵ هزار دانش آموز و نو آموز خواهند بود.

۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.