به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد اسلامی روز شنبه در حاشیه شروع عملیات اجرایی پل کابلی محور سوادکوه- تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در حال حاضر ۲ هزار کیلومتر از طرح آسفالت راه روستایی در سطح کشور در دست اجراست که در سال‌جاری به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: ما برای توسعه روستاها نیازمند به تامین زیرساخت در این مناطق به خصوص در حوزه راهها داریم و در قالب طرح اقدام ملی این کار در حال انجام است.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مازندران در حوزه راه روستایی با محرومیت‌هایی مواجه است و در این طرح به مناطق محروم در استان‌های کشور از جمله مازندران توجه بیشتری می شود.
 توجه به راههای اصلی مازندران
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع عملیات اجرایی پل کابلی در محور سوادکوه- تهران گفت: با ساخت این پل بخش زیادی از گره کور ترافیکی در این محور برداشته  می شود.
اسلامی اظهار داشت: برای این پروژه حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تا ۳۰ ماه آینده به اتمام می رسد.
وی اضافه کرد: توجه به راههای اصلی مازندران به عنوان یکی از محورهای مورد توجه و بهره برداری مسافران و گردشگران و راههای پرترافیک کشور در برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد : با این رویکرد طرح چهار خطه محور سوادکوه – تهران خاتمه یافت و محورهای دیگر ( هراز) نیز در دست اجراست و توجه خوبی در حوزه اعتباری به این بخش از راه می شود.
وی همچنین توسعه بندرامیرآباد را از دیگر برنامه های وزارتخانه متبوعش ذکر کرد و گفت: با پیوستن ایران به سازمان اقتصادی اوراسیا ، بندرامیرآباد یکی از گذرگاههای مهم در این توافق می تواند باشد.
اسلامی افزود : شبکه ریلی کشور به این بندر متصل شد و باید هر چه سریعتر اسکله رورو ریلی نیز تکمیل شود تا بتوانیم  از تمام ظرفیت این بندر استفاده کنیم.
محمد اسلامی برای افتتاح و کلنگ زنی حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیاردریال پروژه راهسازی به مازندران سفر کرد.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.