به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروند ساری عصر امروز جمعه در سالن سید رسول حسینی موسوم به قلعه عقاب ها توانست در حضور حدود ۵ هزار تماشاگرش تیم میهمان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و خود را ۱۶ امتیازی کند تا شاید در صورت شکست حریفان بالاسری، خود را به رده بالاتر از هفتم برساند.
شهروند ساری تا پیش از هفته یازدهم با ۱۳ امتیاز در رده هفتم این رقابت ها قرار داشت و در صورت شکست برخی رقبای بالاسری، شانس صعود یک تا دو پله ای را در جدول دارد.
در این بازی پژمان بهادبوند، علی اسعدی(۲) و مراد ناظری برای شهروند ساری و بهزاد میری زاده و پوریا گلشنی برای آذرخش بندرعباس گلزنی کردند.
آذرخش بندرعباس از ۱۱ بازی رقابت های لیگ برتر فوتسال با ۸ امتیاز در قعر جدول و در رده ۱۴ این رقابت ها قرار دارد.
شهروند ساری تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران است که حدود ۱۷ دوره از بیست و یک دوره این رقابت ها حضور دارد و تاکنون نتوانست رتبه بهتری از رده پنجم جدول دست و پا کند و در فصل جاری با به خدمت گرفتن رضا لک با سابقه دو دوره قهرمانی با تیم های مختلف، شانس خود را برای صعود به رده بالاتر از پنجم امتحان می کند.
در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران ۱۴ تیم حضور دارند که هم اکنون سن ایچ ساوه در صدر جدول و آذرخش در قعر جدول این رقابت ها قرار دارند.
/۱۸۹۹/۶۹۸۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.