به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام هدایتی که پیش از این عهده دار امام جماعت مسجد جامع شهر تنکابن بود، از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور جایگزین حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر شد .

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر به مدت سه سال امام جمعه شهر تنکابن بود.

مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در آیین معارفه امام‌جمعه جدید تنکابن بر ضرورت شور همراه با شعور حسینی در ماه محرم اشاره کرد و گفت : دشمن بر اساس استراتژی خود تلاش دارد تا فرهنگ شهادت و مهدویت که دو بال نظام مقدس جمهوری اسلامی است خدشه وارد کند که تاکنون ناموفق بوده است.

حجت الاسلام حسنعلی قلعه افزود :در سوگواری های حسینی باید شور توام با شعور حسینی در جامعه ایجاد شود تا عقاید ، افکار و فرهنگ شیعه بیش از پیش گسترش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان تلاش برای ایجاد شور حسینی در جامعه بیشتر از شعور حسینی است ، اظهار داشت : شعور حسینی باید در مساجد و تکایاها ایجاد شود و اقداماتی از قبیل چادر زدن کنار خیابان و چای دادن به مردم کافی نیست  بلکه لازم است در این زمینه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

قلعه خاطرنشان کرد : باید مراقب استراتژی دشمن بود و در مقابل آن حرکت نمود تا آنها نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند و همانگونه که تاکنون اینگونه بوده است.

وی به توطئه های دشمنان برای شکستن صفوف مستحکم نماز جمعه اشاره کرد و افزود : طراحی استراتژی دشمنان برای نماز جمعه بسیار بی شرمانه است بگونه ای که برخی افراد در داخل در فتنه ۸۸ در ماه مبارک رمضان با آب آشامیدنی به دست آمدند و شعار می دادند.

 به گفته مسئول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، دشمن برای همه امور ایران اسلامی برنامه ریزی کرده و بسیار صبور است تا به موفقیت دست یابد اما جوانان و نوجوانان ایران اسلامی نخواهد گذاشت تا نقشه های شوم آنها به اجرا درآید.

وی یادآور شد : باید صفوف به هم پیوسته نمار جمعه بیش از پیش مستحکم تر شود و با همدلی و همراهی همه مسئولان مشکلات مردم منطقه به حداقل برسد.

امام جمعه جدید تنکابن نیز در این مراسم گفت : باید در شهرستان وفاق ، همدلی و همراهی بین مردم و مسئولان بیش از پیش شکل بگیرد تا شاهد رونق و شکوفایی بیشتر منطقه باشیم.

حجت الاسلام سید مهدی هدایتی افزود : تنکابن از ظرفیت های بسیاری بالایی در تمامی حوزه ها برخوردار است که با یکدلی ، وفاق و هم افزایی بیشتر می توان آنها را بالفعل کرد و زمینه توسعه و آبادانی منطقه را فراهم نمود.

وی اظهار داشت : از اختلافات فقط منافع دشمن تامین می شود و نباید این اجازه را بدهیم که آنها از اختلاف نظرها سوء استفاده کنند.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز گفت : اگر بتوانیم اراده شخصی را به اراده عمومی تبدیل کنیم آنگاه در مسیر درست انقلاب گام برداشتیم و می توانیم اثرات خوبی برای جامعه داشته باشیم.

سید امیر حسینی جو افزود : توسعه اساسی در تفکر ، رفتار و تعقل ایجاد می شود و باید در این مسیر گام برداریم.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در شهرستان تنکابن اظهار داشت : در سیل اخیر تمامی مسئولان با همراهی روحانیون منطقه به کمک مردم خسارت دیده شتافتند و توانستند اقدامات موثری در این زمینه داشته باشند.

شهرستان ۱۷۰ هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.

/۱۶۰۲/۷۵۱۳/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.