به گزارش خبرنگار ایرنا، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه احمد حسین زادگان استاندار مازندران و مدیران کل دستگاههای اجرایی صبح امروز شنبه در نخستین روز از هفته دولت با حضور در گلزار شهدای ملامجدالدین شهر ساری، هفته دولت را  تجدید میثاق با آرمان های شهدا شروع کردند.
استاندار مازندران در این آیین گفت: همه ما توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مقاومت مردم این سرزمین هستیم و همواره خود را وامدار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس می دانیم.
احمد حسین زادگان راه برون رفت از مشکلات پیش روی کشور را وفاداری به آرمان های شهداء ، بینانگذار جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت رجایی و باهنر، فرصت خوبی برای ارائه عملکرد و دستاوردهای نظام و دولت به مردم است.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: هفته دولت سال جاری نسبت به گذشته به دلیل تحریم یکجانبه و ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه کشورمان شرایط خاصی را پیش روی تمام مسئولان قرار داده است و با وجود این تحریم های ظالمانه، امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاه خوبی در جهان قرار دارد.
حسین زادگان افزود: اگرچه تحریم مشکلاتی را برای کشور در حوزه اقتصادی ایجاد کرد، ولی تجربه چهار دهه گذشته نشان داده که جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام این ناملایمات راه خود را ادامه می دهد و با اراده قوی که بین مردم و مسئولان برای حفظ نظام جمهوری اسلامی وجود دارد، این تحریم ها کارساز نخواهد بود.
وی گفت: مدیران دستگاههای اجرایی استان ، باید برای تحقق اهداف و برنامه های مصوب استانی تلاش مصاعفی داشته باشند و در هفته دولت عملکرد نظام و دولت را برای ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه به خصوص در بین نسل جوان بیان کنند.
استاندار مازندران همچنین با اعلام این که همزمان با هفته دولت در این استان ۸۸۶ طرح با اعتباری حدود ۹ هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد، گفت: ۱۰۱ پروژه از این تعداد اشتغالزا است که با حدود سه هزار میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده و برای حدود ۴۰۰ نفر ایجاد شغل می کند.

مازندران در طول انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد. حدود ۴۰۰ نفر از شهیدان این استان را کارمندان دولت تشکیل می دهند.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.