به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: آمریکا و ایادیش پس از ناکامی در جنگ نظامی و اقتصادی در صدد رخنه کردن در فرهنگ دینی و ملی افتاده و با تمام توان سعی دارند تا بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

وی از بی حجابی، بدحجابی، بی بند و باری و ولنگاری به عنوان ابزارهای استکبار در رسیدن به این هدف نام برد و گفت: حفظ حجاب، دین مداری، اخلاق مداری و رعایت ادب از دستورهای اکید اسلام است که همه ما باید تا پای جان به آن پایبند باشیم.
یوسف پور با گلایه از کارگزاران بویژه مسئولان فرهنگی ، از آنان خواست تا با هرگونه مظاهر غیر فرهنگی و غیر اخلاقی به طور جد مقابله کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته دولت ، به سخنان رهبر معظم انقلاب در نشست با هیات دولت اشاره و تاکید کرد: بحث اقتصاد و فرهنگ محور سخنان ایشان بود که همه ما برای رسیدن به موفقیت باید به این رهنمودها عمل کنیم.
خطیب جمعه ساری حمایت از تولید داخلی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی دانست و بر ضرورت مقابله همه جانبه با تروریسم اقتصادی دشمن تاکید کرد.

یوسف پور با گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر ، از آنان به عنوان شهدای مبارزه با تروریسم دشمنان انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت : شمار شهیدان ترور در کشور ۱۷ هزار و در مازندران ۱۰۶نفر است و آمریکا و همپیمانانش با ترور شخصیت های خدوم و متقی سعی داشتند که به جمهوری اسلامی صدمه بزنند.
امام جمعه موقت ساری همچنین از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه و نماد تقوا، صداقت و تلاش خستگی ناپذیر یاد کرد و از عموم مسئولان خواست تا در خدمت رسانی به مردم همواره پیرو این دو شهید باشند.
وی با استناد به جمله ای از شهید رجایی که گفته بود " به نماز نگو من کار دارم بلکه به کار بگو وقت نماز است " ، افزود: متاسفانه این سخن طلایی آن گونه که لازم است در ادارات رعایت نمی شود.
یوسف پور به توقیف کشتی حامل نقت ایران در آب های بین المللی هم اشاره کرد و گفت: انگلیس خبیث به خیال خامش اینگونه تصور کرد که جمهوری اسلامی عذر خواهی می کند در حالی که کشتی او توسط نیروی دریایی و سپاه پاسداران توقیف شده و به رغم آزادی کشتی ما کشتی او همچنان در توقیف است.
خطیب موقت جمعه ساری همچنین روز پزشک و روز دارو سازی را گرامی داشت و افزود: کمبود دارو از مشکلات بزرگ کشور است که بخشی از آن به تحریم ناجوانمردانه آمریکا مربوط است و لازم است مسئولان نظام پزشکی این معضل بزرگ را تا حد امکان حل کنند.
۹۹۱۹/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.