به گزارش خبرنگار ایرنا محمد آزاد روز پنج شنبه در نشست مطبوعاتی به منظور تشریح پروژه‌های  هفته دولت افزود: این پروژه‌ها مربوط به بخش‌های عمرانی، خدماتی ، زیربنایی و .... شهرستان است که همزمان با ایام هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

وی پروژه‌های زیرساختی، آسفالت خیابان، دیواره های حفاظتی، مسکن مددجویان، اصلاح شبکه های آب رسانی، جداره سازی رودخانه صفارود، پل سخت سر، پروژه های برق رسانی و کانال های زراعی و بخش گردشگری را از مهم ترین این پروژه ها اعلام کرد.

فرماندار رامسر با اشاره به سیل ۱۳ مهرماه ۹۷ دراین شهرستان گفت:  تمام تلاش دولت برای کمک و بازسازی مناطق سیل زده رامسر است و پروژههای متعددی در این منطقه در حال اجرا است که برخی از این پروژه ها در راستای پیشگیری از بروز سیلاب در رامسر است که در ماه های آینده به بهره بردرای می رسد.

آزاد با اشاره به برخی پروژه های مهم دیگر دراین شهرستان گفت: پروژه های در حال ساخت فرودگاه رامسر و دانشگاه بین الملل پردیس هم حداکثر در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار رامسر همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت : همه مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم این دو شهید بزرگوار را الگوی خودشان قرار دهند چرا که خدمات صادقانه انان سبب شده تا دشمنان برای ضربه به انقلاب انان را به شهادت برسانند.

برنامه های هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان رامسر دارای  ۷۰ هزا ر نفر جمعیت است.

/۹۹۲۲/۱۶۰۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.