حبیب حسین زادگان روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از استادیوم نوشهر در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تامین این میزان اعتبار علاوه بر ۲ استادیوم شهرهای آمل و نور ، پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرهای دیگر حداکثر تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری برسند.

وی گفت: همچنین برنامه ریزی صورت گرفته بتوانیم سالن‌های ورزشی شهرهای کلارآباد و تنکابن را ظرف یک سال آینده به بهره برداری برسانیم.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران گفت: قرار است امروز باحضور وزیر از چند پروژه ورزشی شهرهای مختلف از جمله استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری ساری بازدید شود.

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون اول رئیس جمهوری برای افتتاح استادیوم ورزشی شهدای نوشهر به استان مازندران سفر کرد.

عملیات نوسازی و بازسازی ورزشگاه پنج هزار نفری شهدای نوشهر از سال ۹۶ با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان شروع و برای بهسازی و مرمت کامل این مجموعه ۱۷ میلیارد تومان هزینه شد که  ۵۰ میلیارد ریال از اعتبار مورد نیاز برای مرمت و بازسازی این پروژه از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تامین شده است.

ورزشگاه شهدای نوشهر علاوه بر ۸۳۰۰ متر مربع زمین چمن مصنوعی و متعلقات، دارای فضای فعالیت های پزشکی و داوران ، واحد اداری ، سکوی صندلی برای تماشاچیان ، رختکن تیم مهمان و میزبان، سالن بوکس ، سریداری و  ۶۰ چشمه سرویش بهداشتی است.

این ورزشگاه از ۱۳۷۳ زمین بازی و تمرین باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر که جزو پرافتخارترین تیم فوتبال مازندران در عرصه حضور درلیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شد ، بود.

معاون اول رئیس جمهوری در نخستین روز از سفرش به مازندران عصر گذشته مرکز بین المللی تجارت برنج ایران را در آمل  افتتاح کرد.

/۱۲۹۵/ ۱۶۰۲/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.