تاسیسات تنها استخر سرپوشیده دولتی گردکل نوشهر از مهر ماه سال گذشته به علت نواقص فنی دچار مشکل و به دلیل محدودیت های اعتباری کاملا تعطیل شده بود.

دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در نوشهر اواخر ماه گذشته گزارشی از آخرین وضعیت این استخر منتشر کرده بود که در آن گزارش مردم ضمن ابراز نارضایتی از تعطیلی این استخر، خواستار بازگشایی مجدد ان از سوی مسئولان ذیربط شدند.

این استخر با صرف میلیاردها تومان اعتبار دولتی در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید تا عامه مردم بویژه قشرهای بی بضاعت بتوانند از آن استفاده کنند چرا که انها توان پرداخت چند برابری ورودی استخرهای بخش خصوصی را نداشتند.

مسعود رمضانی  روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که از روز گذشته پیمانکار مربوطه به نوشهر اعزام شده و هم اکنون در حال شناسایی علت از کار افتادگی تاسیسات این استخر بوده و امیدوارم تا هفته آتی با در اختیار گذاشتن این میزان اعتبار بتوان نواقص فنی تاسیسات استخر و  بخشی از خرابی های سقف و دیوار های آن  رفع و ترمیم کرد.

وی افزود : هرچند سال گذشته نیز حدود یک میلیارد ریال برای تاسیسات این استخر مانند دیگ بخار و نیز پمپ آن هزینه شد اما برای پیشگیری از چنین مشکلاتی و تعطیلی مجدد این مجموعه ورزشی ناشی از نواقص فنی آن سعی می شود قبل از تحویل به پیمانکار اگر نواقصی دارد به او گفته شود تا مانند پیمانکاران گذشته تمامی هزینه استهلاک ناشی از  خرابی و نواقص فنی تحمیل وی نشود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ابراز امیدواری کرد که با صرف این میزان اعتبار بتوان نواقص فنی این مجموعه ورزشی را برطرف کرد .

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲ / ۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.