رئیس پلیس راه مازندران عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ترافیک سنگین خودروهای مسافران در تمامی طول محور کندوان ، گفت که تردد وسایل نقلیه از سمت مرزن آباد به کرج یکطرفه و تردد از کرج به مرزن آباد ممنوع است. 

سرهنگ علیرضا قدمی افزود : در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده پارک جنگلی آمل ترافیک بسیار سنگین و محدوده وانا تا پلور نیمه سنگین و محدوده پلور تا آبعلی سنگین و در بقیه نقاط به صورت پر حجم در جریان است.

وی ادامه داد : تردد در محور کیاسر مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی تاکام سنگین و در باقی مسیر نیمه سنگین و پرحجم است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه محور سوادکوه نسبت به دیگر جاده های مواصلاتی استان از ترافیک نرم تری برخوردار است، گفت: در محور سوادکوه نیز تردد در محدوده زیرآب تا پل سفید نیمه سنگین و بقیه نقاط پرحجم ولی در جریان است . 

استان مازندران دارای سه محور مواصلاتی با استان تهران شامل کندوان ، هراز و فیروزکوه به طول حدود ۶۰۰ کیومتر است . 

راهبندان ناشی از ترافیک در جاده های مازندران طی تعطیلات و روزهای پایانی هفته از مشکلاتی است که زندگی ساکنان حاشیه این محورها را مشکل و گاهی مختل می کند. 

یکی از دلایل افزایش میزان ترافیک در جاده های استان ، افزایش سفر بومیان از مناطق جلگه ای به ییلاقی است و بخشی از ییلاقات مازندران هم در حاشیه جاده های منتهی به پایتخت واقع شده و یا رسیدن به آنها نیازمند گذر از این جاده هاست . 

۷۳۳۵/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.