به گزارش خبرنگار ایرنا ، هوای مازندران که از اوایل تیر ماه به طرز کم سابقه ای رو به خنکی رفته بود، به استثنای چند روزی که گرمای تابستانی داشت ، در بقیه روزها بارانی یا ابری با دمای زیر ۳۰ درجه سانتیگراد بود.

خنکی و بارانی بودن هوای مازندران از امروز جایش را آسمان نیمه ابری همراه با وزش باد و اندکی افزایش دما داد، افزایشی که بر اساس پیش بینی هواشناسی قرار است طی روزهای آینده هم مانگار بماند.

امروز سه شنبه بیشنیه دمای هوای ساری مرکز مازندران به حدود ۳۱ درجه سانتی گراد خواهد رسید و تا روز دوشنبه هفته آینده با افزایش تدریجی ، شهروندان ساروی و مسافران دمای بیش از  ۳۴ درجه ای را تجربه خواهند کرد.

  جدول پیش بینی هفت روزه اداره کل هواشناسی استان مازندران هم نشان می دهد که هوای نیمه ابری گاهی ابری همراه با وزش باد امروز استان از فردا جای خود را به هوای صاف می دهد و این شرایط جوی تا حوالی پایان هفته آینده ادامه خواهد داشت . 

پیشتر اداره دریایی مازندران نیز وضعیت دریای خزر را برای روز چهارشنبه این هفته  شرایط نسبتا آرام پیش بینی  و اعلام کرده بود که  وضعیت دریا در قسمت شرقی مازندران برای روز پنجشنبه نسبتا خوب است و  اما در این روز دریا در منطقه غرب استان مواج و برای شنا مناسب نیست.

۲۰۹۶/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.