مختار مهدوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : در حالی ساروی ها تاکنون در رقابت های فوتبال تیمداری نکردند که استانداردترین استادیوم ورزشی استان (شهدای ساری) را دارند.

وی اضافه کرد : با ورود استاندار مازندران به مقوله تیمدار شدن ساروی ها به دلیل وجود استعداد خوب فوتبالی و  پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان  استان این رویداد در حال نهایی شدن است.

رقابت های لیگ دو اوایل مهرماه شروع می شود.

وی اظهار داشت : پیش بینی ما این است که بتوانیم با ورود قوی در لیگ دو، سال آینده این تیم را به لیگ یک ببریم و حداقل تا ۱۴۰۰ ساروی ها هم یک تیم در لیگ برتر داشته باشند.

مهدوی گفت که اداره ورزش مرکز استان به دنبال چیدن تیمی است که بتوانند آرزوی چندین ساله ساروی ها را در تیمداری لیگ برتر در کوتاه مدت محقق کند.

وی اضافه کرد : وجود  تیم نساجی در لیگ برتر به عنوان  شناسنامه فوتبالی استان و در کنارش رایکا (خونه به خونه سابق) در لیگ یک افتخار استان ‌و نشان از وجود استعداد سرشار مازنی ها در فوتبال است.

رییس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: ساری در فوتسال از چندین سال قبل تاکنون تیمداری می کند و حضور یک تیم در فوتبال مطالبه مردم مرکز استان را تکمیل می کند.

مازندران طبق آمرا  رسمی حدود ۱۱۰ بازیکن در سطح بالای فوتبال  کشور دارد و از سال گذشته با صعود نساجی به لیگ برتر پس ۱۳ سال بار دیگر به سطح اول فوتبال کشور رسید.

شموشک نوشهر ۱۳ سال قبل نماینده مازنی ها در سطح اول فوتبال ایران بود.

۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.