به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرشید قدیمی روز یک شنبه در تجلیل از اصحاب رسانه در شهرستان قائمشهر ، افزود: باشگاه نساجی سال گذشته فصل خوبی را سپری کرده است چرا که موفق شدیم بازی های فصل هیحدهم را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار کنیم.

وی با اعلام اینکه امسال هم مسئولان برای نونوارکردن ورزشگاه وطنی دست به کار شده اند ، گفت : امسال شخص استاندار ، معاونین استاندار ، مدیر کل و همه مسئولینی که دلسوز باشگاه نساجی بوده اند پای کار آمده اند تا همانند سال گذشته بازی های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی برگزار شود .

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر با بیان اینکه سازمان لیگ فوتبال ایران بر ای آغاز مسابقات لیگ برتر سه آیتم را در نظر گرفته است، افزود : نصب صندلی ، نصب دوربین امنیتی و نصب گیت ها از الزامات سازمان لیگ بوده است که تاکنون نصب صندلی ها به اتمام رسیده و نصب دوربین امنیتی در حال اتمام است.

قدیمی گفت: برای نصب گیت با شرکت توسعه و تجهیز وارد قرارداد شده ایم و بنا است تا نصب گیت به صورت پورتابل انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم نساحی هم در حال برگزاری است ، افزود : بنا است تا در این هفته تیم نساجی مازندران با یکی از تیم های لیگ برتری یک بازی دوستانه را انجام دهد.

بخش عمده بازسازی این ورزشگاه سال گذشته همزمان با صعود نساجی به لیگ برتر انجام شد ولی به علت کوتاه بودن زمان و کمبود منابع مالی بخشی از اقدامات برای استاندارد سازی آن نیمه تمام ماند تا امسال پس از اتمام لیگ هیجدهم دوباره از سر گرفته شود.

افزایش تعداد صندلی در جایگاه تماشاگران، تکمیل و استاندارد سازی رختکن بازیکنان، تعبیه جای اختصاصی برای خبرنگاران و ساخت اتاق برای مربیان و سالن کنفرانس از جمله اقداماتی است از خرداد ماه امسال در حال انجام است و اکنون به مراحل پایانی رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر به مدال آوری ورزشکاران قائمشهری اشاره کرد و ادامه داد : ورزشکاران قائمشهری طی سال گذشته موفق شده اند تا ۱۰۶ مدال مختلف را در میادین بین المللی ، آسیایی و المپیک کسب کنند .

قدیمی با بیان اینکه طی سال گذشته دو ورزشکار از شهرستان  قائمشهر در میادین المپیک صاحب مدال شده اند ، افزود : علیرضا یوسفی در رشته وزنه برداری موفق شد تا مدال طلا را کسب کند و فاطمه خنکدار هم در رشته کاراته موفق شد تا اولین مدال المپیکی این رشته را در ایران کسب کند.

۷۳۳۴/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.