نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار بازدیدی دو ساعته از خبرگزاری ایسنا و جهاد دانشگاهی واحد مازندران داشت.

علی اصغر یوسف نژاد در بازدید از دفتر ایسنا ضمن تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه جهاد دانشگاهی بیش از سه دهه فعالیت خود مسیر های پر فراز و نشیبی را طی کرده است، اظهار کرد: عملکرد خوب جهاد دانشگاهی طی این سال ها نشان از توانمندی ها و قابلیت هایی بوده که هنوز از آن استفاده نشده است.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه های اجرایی مازندران باید به جهاد دانشگاهی در اجرای مسئولیت و ماموریت کاریش کمک کنند، تصریح کرد: انتخاب مسیر جهاد در راستای اینکه در تمام حوزه های فعالیت خود برنامه داشته باشد، مسیر خوب و راهبردی است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های جهاد دانشگاهی در مازندران با توجه به قابلیت هایش مانند توجه به گردشگری، کشاورزی و داروهای گیاهی موثر بوده و با فعالیت های پژوهشی خود به اقتصاد استان و خانوار مازندران کمک خواهد کرد.

یوسف نژاد در ادامه بیان کرد: سیاست گذاری ها اگر در مازندران مناسب و با برنامه باشد، می تواند گام موثری در راستای توسعه استان و جلوگیری از انجام کارهای موازی باشد و باعث اتلاف منابع در مازندران نشود .

وی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی و گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی عملکرد خوبی داشته و   بخش گردشگری این استان کمی مغفول مانده که با حمایت و کمک دستگاه های ذی ربط به این مجموعه می توان اقدامات خوبی را در این راستا در مازندران شاهد باشیم .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.