به گزارش خبرنگار ایرنا، کارشناس راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز، مسیر جنوب به شمال در منطقه تونل وانا تا پیچ پرن و سه راهی چلاو سنگین است و در برخی مناطق نیمه سنگین و پرحجم است.

مهدی غلامیان افزود: ترافیک در کندوان دیگر محور مواصلاتی مازندران از مسیر جنوب به شمال در محدوده سه راهی مرزن آباد سنگین ، هزار چم و پل زنگوله نیمه سنگین و در محدوده مکارود تا مرزن آباد نیمه سنگین گزارش شده است.

وی همچنین تردد خودرویی در محور سوادکوه در محدوده شهری زیراب و پل سفید را نیمه سنگین عنوان کرد و گفت: به دلیل مه گرفتگی در محدوده گدوگ تردد خودروها در این محور به کندی انجام می شود.

کارشناس راهداری مازندران گفت: در محور کیاسر نیز بارش باران گزارش می شود و رانندگان باید نسبت به رانندگی خود در این ایام دقت بیشتری خرج کنند.

غلامیان با اشاره به اینکه براساس گزارش های ترافیکی استان های تهران و البرز تعداد قابل توجه ای خودرو در حال حرکت به سمت مازندران هستند، افزود: در ساعات پایانی روز ترافیک سنگین و کندی تردد پیش بینی می شود.

پلیس راه کشور همچون هفته های گذشته محدودیت های ترافیکی را برای مازندران که استان پرسفر کشور به شمار می اید اعلام کرده است تا از این طریق بخشی از گره های ترافیک این مسیرها برطرف شود.

در برنامه محدودیت های ترافیکی پلیس راه آمده است: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

در این گزارش وضعیت تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از مرزن آباد به سمت کرج را یک طرفه اعلام کرد.

پلیس راه کشور تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا یک بامداد شنبه از رودهن به سمت آمل را ممنوع اعلام کرد و از ساعت ۱۸ روز جمعه تا یک بامداد شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل, از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء), تردد انواع وسایل نقلیه به صورت یکطرفه خواهد بود.

هوای شهرها و محورهای مواصلاتی استان مازندران هم اکنون ابری همراه با بارش های پراکنده برای برخی مناطق است.حدود ۱۱۰ کیلومتر از مسیرجاده ارتباطی هراز از آمل به تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

حدود نیمی از مسیر حدود ۱۷۰ کیلومتری جاده کرج - چالوس جزو حوزه استحفاظی شهرستان چالوس است.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.