رئیس اداره مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: هم اکنون سه محور کندوان ، سوادکوه و کیاسر در گیر پدیده مه گرفتکی غلیط هستند و وسعت دید در برخی نقاط این محورها کاهش یافته است.

سید محسن هاشمی افزود: در محور چالوس حد فاصل هزارچم تا تونل کندوان، جاده سوادکوه ورسک تا انتهای گردننه گدوک و در محور کیاسر مه غلیظ وجود دارد.

وی با بیان اینکه نشست مه در محورهای کوهستانی ممکن است باعث لغزندگی جاده شود به رانندگان توصیه کرد آرامش را در رانندگی حفظ کرده و فاصله قانونی را رعایت کنند.

رئیس اداره مدیریت راه راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران شرایط را در محور هراز عادی و آسمان را صاف عنوان کرد و گفت: با وجود اینکه ترافیک در جاده های استان در حال حاضر پرحجم و روان است ، اما بر اساس مشاهدات دوربین های راهداری رفته رفته بر میزان تردد در جاده های مواصلاتی پایتخت به مازندران افزوده می شود.  

هاشمی بار دیگر با اشاره به اینکه اکثر جاده‌های مازندران در ایام مه گرفتگی و بارندگی لغزنده هستند، از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده ها به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از یک هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی هستند.

قابل ذکر است هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش پراکنده باران تا اواخر هفته مهمان این خطه شمال کشور خواهد بود.

۷۳۳۵/۱۸۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.