فرماندار نور گفت: جهاد دانشگاهی علاوه بر نام جهاد، عنوان علمی دانشگاه را در خود جای داده و می تواند نقش کلیدی در سازندگی کشور داشته باشد.

علی شادمان در گفت وگو با ایسنا مازندران، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آستانه سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: قطعاً فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری حائز اهمیت بوده و نقش کلیدی در توسعه جامعه دارد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی برخواسته از متن انقلاب است، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی علاوه بر نام جهاد عنوان علمی دانشگاه را در خود جای داده و می تواند نقش کلیدی در سازندگی کشور داشته باشد.

فرماندار نور با اشاره به اینکه جامعه ای که کارها را با علم و دانش و پژوهش انجام دهد قطعا پیشرفت چشمگیری خواهد داشت، گفت: جهاد دانشگاهی معمولا موضوعاتی که در اختیارش قرار می گیرد به صورت علمی و با انجام پژوهش های لازم وارد فاز اجرایی آن پروژه می شود .

شادمان بر گسترش جهاد دانشگاهی با توجه به جایگاه علمی تاکید کرد و افزود: جهاد دانشگاهی که تاکنون در حوزه های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی آورده های بسیار خوبی را برای جامعه داشته و با پررنگ تر کردن این یافته ها قطعا با استقبال مردم رو به رو و منشاء اثر مثبتی را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همان گونه که مسئولیت جهاد دانشگاهی با توجه به ظرفیت های این نهاد در شرح وظایف آمده است بنابراین زمانی که مقام معظم رهبری به یک موضوع اشاره می کند همه دست اندرکاران خود را موظف به تعمیم بخشیدن اهداف آن مجموعه می کنند و ماهم با افتخار هر گونه اقدامی که جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف در نظر دارد پشتیبانی می کنیم.

فرماندار نور در ادامه با اشاره به شرایط سخت تحریم حاکم بر کشورو ظرفیت های این نهاد بیان کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف خصوصا صنعتی می تواند متناسب با نیازهای صنعتی کشورو با انجام پژوهش های لازم نقش کلیدی در صنعتی شدن جامعه داشته باشد.

شادمان با بیان اینکه هرجا که جوانان گام نهادند تغییرات ایجاد شد، خاطرنشان کرد: معتقدم جهاد دانشگاهی با بهره گیری از جوانان تحصیل کرده و پویا و استفاده از ظرفیت جوانی و دانش شان فصل جدیدی را برای خود رقم می زند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.