نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش تربیتی جهاد دانشگاهی کمک می کند تا دانشجویان با آموزش و پژوهش، آرمان های دینی و انقلابی و روحیه جهادی در مسیر درست گام های مثبت بردارند.

علی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا مازندران، با اشاره به نزدیک شدن سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی و تبریک این روز، اظهار کرد: کار جهادی و روحیه جهادی که هم مورد تاکید قرآن کریم وهم توصیه انیباء و امامان معصوم بوده و موفقیت های بدست آمده در بخش های مختلف از پیروزی انقلاب تا اکنون دفاع از حرم در سوریه را مدیون تفکر جهادی هستیم.

وی با تاکید بر گسترش تفکر جهادی در دانشگاه ها، تصریح کرد: مطمئنا آموزش و تعلیم و تربیت با روحیه جهادی می تواند دو بال پرواز دانشجو را برای کسب موفقیت و قرار گرفتن در مسیر درست و راه انبیاء هدایت کند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به لطف خدا در طول انقلاب با رهنمود های امام (ره) و همچنین بیانات گهربار مقام معظم رهبری تفکر روحیه جهادی در دانشگاه ها نهادینه شده و در حال کار شدن است که البته مورد حمایت مجلس هم قراردارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دانشگاه ها دو فعالیت آموزش و پژوهش را درسرلوحه کار خود قراردادند، گفت: آخرین یافته های علمی دنیا در بخش آموزش به دانشجویان ارائه می شود و در بخش پژوهش اندیشه و ایده و خلاقیت ها به صورت مکتوب در اختیار افرادی که دنبال علم هستند، قرار گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در زمینه مهارت آموزی، کار آفرینی و اشتغال قدم های خوبی برداشته است، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبری در خصوص کار و تفکر جهادی تمام همت و تلاش خود را در حمایت ازبخش های مختلف کار آفرینی، اشتغال و خلاقیت به کار گرفته ایم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.