فرماندهی انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 37 سارق سابقه دار و کشف 8 میلیارد ریالی اموال مسروقه در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا مازندران، ناصر علی صفر پور  با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد:در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی با حضور در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان،3 دوچرخه،2 موتور سیکلت،4 اره برقی،200 متر کابل برق، 4 دستگاه دریل برقی، و مقادیر قابل توجه اموال سرقتی منزل کشف کردند.

صفر پور با اشاره به اجرای موفقیت‌ آمیز این طرح، خاطرنشان کرد: در این طرح 37 متهم به سرقت، سارقان سابقه دار و فروشندگان مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در این طرح 101 موتور سیکلت و 41 خودروی متخلف توقیف شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان ساری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و آسایش و آرامش برای مردم است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.