مدیرکل فرودگاه های مازندران از آغاز پرواز حجاج مازندرانی از فرودگاه دشت ناز ساری خبر داد.

سعد الله وطن خواه در گفت وگو با ایسنا مازندران، از آغاز پرواز حجاج مازندرانی از فرودگاه بین اللمی دشت ناز ساری در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: پروازها از امروز ۲۲ تیر ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز اول ۳ پرواز خواهیم داشت، تصریح کرد: در طول هفته ۱۳ پرواز مقرر شده است که ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در این پروازها اعزام می‌شوند.

 مدیرکل فرودگاه های مازندران خاطرنشان کرد: پروازها توسط ستاد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایرباس و بوئینگ طی یک هفته انجام خواهد شد.

وطن خواه با بیان اینکه بازگشت حجاج حدود ۴۰ روز به طول می انجامد، گفت: به دلیل احتمال تاخیر در پرواز، زائران قبل از تاریخ  و زمان اعلام شده در فرودگاه حضور پیدا نکنند و در این راستا برای تسهیل نیز با سازمان حج و زیارت هماهنگی های لازم جهت استقرار حجاج پیش از پرواز در امامزاده ها نیز مهیا شده است.

  مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ساخت هتل در نزدیکی فرودگاه ها توجیه اقتصادی برای سرمایه‌گذاران نداشت، این اقدام صورت نگرفته است، افزود: به دنبال آن هستیم که در صورت امکان جذب سرمایه گذار احداث هتل برای مسافرین  انجام شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.