مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا مازندران،فرشته پازوکی روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت هفته عفاف و حجاب از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه برگزار شد، از برگزاری اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در مازندران خبر داد.

وی افزود: اجرای ۲۷ عنوان برنامه هفته حجاب و عفاف در استان از جمله برنامه ها بوده و  نامگذاری این هفته فرصتی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

  مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه  ۲۷ عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود تصریح کرد: اجتماع مدافعان حریم خانواده در سراسر استان مازندارن با پیش بینی جمعیت سه تا ۱۰ هزار نفری برگزار می‌شود.

پازوکی نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی با عنوان پارسی پوش را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه برتر کشوری در قائمشهر برگزار شده است.

وی حجاب و عفاف را امری واجب و مهم برشمرد و تصریح کرد: حجاب در گفتار و رفتار از دیگر تاکیدات دین اسلام است و باید به آن توجه کرد زیرا  وقتی بنیاد خانواده مستحکم باشد، سلامت خانواده و جامعه تضمین می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد:حجاب و عفاف باعث آرامش روحی و روانی مرد و زن می‌شود و باید الگوهای رفتاری مناسب به  زنان ایرانی ارائه کنیم.

  وی بابیان اینکه حجاب مصونیت است نه محدودیت به عوارض بی عفتی و بی حجابی اشاره و اضافه کرد: بی توجهی به موازین و دستورالعمل الهی، سبب افزایش آمار طلاق، ناامنی کانون خانواده، کاهش ازدواج، رواج بی حجابی و بی عفتی و حیازدایی می‌شود.

پازوکی، ازهم پاشیدگی خانواده‌ها را از دیگر اثرات بی حجابی بیان کرد و ادامه داد:نظام جهانی سلطه همواره به دنبال گسترش ارزش‌های لیبراستی در تمام مناطق جهان بوده و حذف حجاب و ورود بی قید و پوشش زن در جامعه، نخستین نسخه آنان است.

وی گفت: رعایت پوشش اسلامی کارکنان از جمله موارد ضروری است تا  محل کار را تبدیل به محیط کار و فعالیت تبدیل شود و این یکی از مهم ترین خواسته های ما است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه کربلا مازندران خاطرنشان کرد: از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز  می خواهیم زمینه لازم برای ارائه محصولات فرهنگی را فراهم کند تا از تولید هر محصول هنری که به تضعیف سبک زندگی اسلامی منجر می شود ممانعت شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.