مجمع عمومی عادی (نوبت اول) سال 97 کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران صبح امروز با حضور اعضای هئیت رئیسه کانون عالی بازنشستگان استان در سالن اجتماعات تامین اجتماعی این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مجمع عمومی عادی (نوبت اول) سال 97 کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان مازندران صبح امروز با حضور اعضای هئیت رئیسه کانون عالی بازنشستگان استان در سالن اجتماعات تامین اجتماعی این استان برگزار شد.

نصرالله دریابیگی در این نشست به عملکرد کانون بازنشستگان طی سال گذشته اشاره و طرح کرامت رضوی و تجلیل از بازنشستگان را از عملکردهای این کانون برشمرد بر استمرار آن در سالجاری تاکید کرد.

وی ،افزود: با درپیش بودن روز بازنشستگان ،برگزاری مراسم برای این قشر از جامعه،دیدار با ائمه جمعه فرماندار ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و حضور در گلزار شهدا بر اساس برنامه های پیشین در دستور کار کانون های شهرستان قرار گیرد.

رئیس کانون بازنشستگان مازندران با تاکید بر احقاق حقوق کارگران و بازنشستگان گفت:با توجه به تورم حقوق یک میلیون و 500 هزار تومان بازنشستگان و مستمری بگیران نیازهای این قشر از جامعه را برآورده نمی کند ازاینرو انتظار می رود تدابیر مناسبی برای این مهم اتخاذ شود.

 وی تصریح کرد: اجرانشدن همسان سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت نشدن بموقع آن از دیگر دغدغه های مستمری بگیران است .

دریابیگی گفت: برگزاری این مجمع نشان از تحقق اجتماعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران به نقش کارگران و بازنشستگان در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف ما استیفای حق و حقوق بازنشستگان زیر سایه آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دریابیگی  تصریح کرد: در شرایط کنونی طیف گسترده و بزرگ کارگری و بازنشستگی در بدترین شرایط معیشیتی قراردارند و تحمیل بیمه های تکمیلی و اجراء نکردن قانون الزام خلافی است که از سوی سازمان تامین اجتماعی به کارگران و بازنشستگان القاء شده است.

در این نشست گزارش مالی کانون بازنشستگان استان بیان و بودجه سال 98 مصوب شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.