مدیر موسسه فرهنگی هنری پژواک هنر آرمان ایزد شهر از برگزاری دوره های آموزشی تئاتر ترم تابستان 98 در ایزد شهر خبر داد.

شقایق توکلی در گفت و گو با ایسنا مازندران  از برگزاری دوره های آموزشی تئاتر ترم تابستان 98 در ایزد شهر خبر داد و گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت دانش آموزان، موسسه فرهنگی هنری پژواک هنرآرمان ایزد شهر در چهارمین سال فعالیت خود در ترم تابستانه 98 اقدام به برگزاری دوره های متنوع هنری در زمینه های مختلف هنر های نمایشی کرده است.

وی تصریح کرد: این موسسه از بدو تاسیس تا کنون  بیش از  10 دوره  مختلف آموزشی تئاتر را در رده های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال  برگزار کرد.

مدیر موسسه فرهنگی هنری پژواک هنر آرمان ایزد شهر خاطرنشان کرد: در سال 97 پس از اتمام  دوره آموزشی  توسط هنرجویان این دوره ها یک نمایش فیزیکال به نام نمایش«اقیانوس هایی به عمق یک بند انگشت» به  نویسندگی و کارگردانی مهدی نصراله زاده و یک نمایش موزیکال کودک و نوجوان به نام نمایش «زخم زبون» به نویسندگی و کارگردانی خمیدرضا گل محمدی تواندشتی در پلاتوی خصوصی موسسه در ایزدشهر به مدت یک هفته به  روی صحنه رفتند.

  توکلی با ارائه این مطلب که در سال 97 کارگاه های آموزشی متنوعی را در زمینه های مختلف هنرهای نمایشی برگزار کرده ایم، افزود: برگزاری کارگاه های آموزشی تئاتر در سال گذشته از سوی موسسه، با همکاری معاونت فرهنگی و کانون تئاتر جهاد دانشگاهی واحد مازندران و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور در رشته های  بازیگری، کارگردانی و نمایش نامه نویسی در شهر های ایزدشهر، نور و کجور نوشهر با حضور اساتید برجسته استان و کشور برگزار شد.

وی در ادامه بیان کرد: که بیش از هشتاد نفر از علاقمندان به هنرهای نمایشی از این کارگاه های آموزشی بهره مند و در پایان  این دوره ها گواهینامه معتبر حضور در کارگاه آموزشی دریافت می کنند.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری پژواک هنر آرمان ایزد شهر افزود: در آغاز ترم تابستانه سال جاری  سه کلاس اصول مبانی مقدماتی، پیشرفته،  بازیگری ویژه نوجوان و بزرگسال و نمایش خلاق ویژه کودکان برگزار شده است که در این دوره های آموزشی آقایان حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، مهدی نصراله زاده و خانم سما کابلی به عنوان مدرس دوره به آموزش هنرجویان می پردازند.

توکلی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی هنرجویان ضمن آموزش تئوری بازیگری نیز یک نمایش را به عنوان پایان دوره کلاسی به روی صحنه خواهند برد ودر پایان دوره گواهینامه گذراندن دوره آموزش تئاتر به هنرجویان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره های آموزشی ترم تابستانه در این موسسه 23 هنرجوی تئاتر مشغول به فراگیری آموزه های تئاتری  هستند، خاطرنشان کرد: در طول برگزاری این ترم اردوهای آموزشی تفریحی  یک الی دو روزه  نیز برای هنرجویان در سه مقطع  در نظر گرفته شده است که اجرایی خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.