به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری،دکتر حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست ضمن تاکید بر ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم شریف شرق استان اظهار کرد : با افتتاح بیمارستان جدید خاتم الانبیا در شهرستان بهشهر که مجهز به آخرین تجهیزات پیشرفته تخصصی و فوق تخصصی پزشکی است شاهد ارتقاء و بهبود ارائه خدمات درمانی در این منطقه خواهیم بود.

 دکتر روحانی زاده افزود : در همین راستا مرکز درمانی امام خمینی(ره) بهشهر با بخش های دیالیز ، تالاسمی، ام آر آی، سی تی اسکن و بخش فیزیوتراپی و توانبخشی و همچنین درمانگاه اورژانس شبانه روزی به ارائه خدمت خود به مردم شریف بهشهر ادامه خواهد داد و بیمارستان شهدا بهشهر نیز مانند گذشته با بخشهای اورژانس، نوزادان و مرکز جراحی محدود فعالیت خواهد نمود.

 وی ابراز امیدواری نمود، بزودی با برنامه ریزی های انجام شده و انجام اقدامات مورد نیاز، شاهد راه اندازی بیمارستان جدید باشیم و در این راستا دانشگاه علوم پزشکی مازندران به همراه سایر مسئولین مربوطه تمامی تلاش و توان خود را به کار خواهند گرفت‌.

 گفتنی است در این نشست جمعی از مدیران ، مسئولان و کارشناسان حوزه های مختلف دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شهرستان بهشهر حضور داشتند.

۴۶

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1206669
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.