استانداری مازندران مدیران دستگاه های اجرایی استان را مکلف کرده در راستای تنویر افکارعمومی و شفاف سازی به صورت مستمر از طریق رسانه ها به مردم گزارش بدهند .

استانداری مازندران مدیران دستگاه های اجرایی استان را مکلف کرده در راستای تنویر افکارعمومی و شفاف سازی به صورت مستمر از طریق رسانه ها به مردم گزارش بدهند و به نوعی عملکردشان را در معرض داوری عموم قرار دهند.

یکی از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید و دکترحسن روحانی؛ شفاف صحبت کردن با مردم و صداقت در گفتار و کلام بود که البته این موضوع با تاخیری 6 ساله دراستان مازندران درحال انجام است و امیدواریم مسئولان محترم استان به فراخوان استانداری پاسخ مثبت داده  و پاسخگوی رسانه ها که نمایندگان اقشارمختلف مردم هستند؛ باشند.

این طرح وتصمیم بسیار به جا و عقلایی استانداری مازندران را به فال نیک گرفته و امیدواریم مجمع محترم نمایندگان استان در خانه ملت نیز به تاسی ازاقدام استانداری؛ بستری را برای پاسخگویی نمایندگان محترم استان درمجلس به مردم فراهم نمایند.

در سال پایانی مجلس دهم هستیم و اسفندماه 98 انتخاباتی به گستره ایران اسلامی برای گزینش منتخبان جدید مردم درخانه ملت و راهیابی نمایندگان به ساختمان بهارستان تهران برگزارخواهد شد.

مردم ایران در 40 سال گذشته با وجود تمامی مشکلات؛ هربار که لازم بوده حضوری شایسته درتمامی عرصه ها ازجمله انتخابات مختلف داشته و مراتب ارادت و عشق و علاقه خویش را به آرمانهای امام راحل نشان داده و همواره پشت سرفرمانده آگاه و فقیه خویش حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب تمام قد از نظام و انقلاب اسلامی حمایت نموده اند.

اینک که دشمنان و بدخواهان نظام مقدس و انقلاب عزیزمان چهره خبیث خود را نمایان کرده و به خیال خویش می خواهند بستر نارضایتی مردم و رویارویی با نظام را فراهم سازند، آزمون بزرگی همچون انتخابات مجلس و حضور دهها میلیونی مردم پای صندوق های رای خط بطلانی برتوهمات استکبار جهانی و ایادی و نوکران منطقه ای  و جهانی خواهد بود.

قدرشناسی از این حضور همیشگی مردم فهیم و ایثارگر علاوه بر پیگیری مسائل و مشکلات مردم در خانه ملت که مهمترین مرکز تصمیم گیری و نظارت بر اجرای قوانین به شمار می آید، با پاسخگویی شایسته به مردم تکمیل خواهد شد.

همانگونه که استانداری مازندران، مدیران دستگاه ها و نهادها را به پاسخگویی به افکارعمومی ملکف نموده مردم استان و نخبگان و خبرگان و کارشناسان و صاحب نظران از نمایندگان خود در مجلس انتظاردارند که به زبان آمار و به صورت روشن و واضح بگویند در این 4 سال برای مردم و استان چه کرده اند؟

در بحث اشتغال و حمایت از تولید و رفع موانع پیش روی کارآفرینان چه اقداماتی انجام شده است؟

درخصوص رونق بخش کشاورزی؛ تقویت صنایع تبدیلی، استفاده بهینه ازظرفیت های دریایی استان و... چه فعالیت هایی ازطریق مجلس انجام شده است؟

راجع به آمایش سرزمینی و شناسایی استعدادهای مختلف استان و شناخت مزیت بخش های مختلف چه کرده اند؟

در مورد تقویت زیرساخت ها و توسعه صنعت گردشگری در استان چه اقداماتی انجام شده است؟

درخصوص توسعه صنایع روستایی و حمایت از کارآفرینان این بخش مهم اقتصاد استان که می تواند نقش مهمی در جلوگیری از مهاجرت جوانان روستایی ایفاء نماید، چه اقداماتی انجام شده و چه کارهایی را در خانه ملت پیگیری نموده اند؟

روند برنامه های  توسعه استانی در بخش ها و زیر بخش های مختلف چگونه است؟

از مزیت های موجود درخصوص بنادر استان و مناطق تجاری و ویژه اقتصادی چه بهره ای برده ایم؟

برای رونق صنایع استان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها و تعامل مثبت نهادهای مختلف با کارآفرینان چه اقداماتی انجام شده است؟

در مورد اجرای طرح های ملی و عمرانی که لازمه تسریع در روند توسعه استان می باشد؛ چه اقداماتی در خانه ملت صورت گرفته ؟

و...

به هرحال آنانی که عنوان نمایندگی مردم دراستان را یدک می کشند؛ چه پیر و چه جوان! آنانی که با شعار رفاه مردم و حل مشکلات استان قدم به مجلس گذاشتند! آنانی که تجربه و تعهد و تخصص را به رخ مردم می کشیدند و به خانه ملت رفتند تا طرح های نو دراندازند و آنانی که می خواهند در این مسیر دشوار گام بردارند؛متوجه باشند که مردم را فقط برای رای دادن و انتخاب و کلا نبینیم و باید در زمان مناسب پاسخگوی اعمال و رفتارشان باشند و مطمئناً خوب و بد و سره از ناسره را از هم تشخیص می دهند و...

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.