استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بخش فاضلاب 281 میلیون یورو اعتبار پیش بینی شده است،گفت: با تصویب این اعتبار بخشی از عقب ماندگی استان رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد حسین زادگان ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران که در استانداری این استان برگزار شد با بیان اینکه استان مازندران در برخی از حوزه ها دچار عقب ماندگی است اظهار داشت: دفع پسماند از جمله موضوعات  و دغدغه های مهم استان محسوب می شود اگر چه این مشکل مختص به مازندران نبوده بلکه دیگر استان های شمالی نیز با آن مواجه اند.

وی به ساخت نیروگاه زباله سوز در استان اشاره کرد و افزود: ساخت نیروگاه زباله سوز نوشهر 96 درصد و پروژه ساری نیز 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز سوم نیروگاه بابل با کمک اعتباری مشکل آن حل خواهد شد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکل پسماند بحرانی است گفت: مازندران جزواستان‌هایی است که دفن زباله در محیط زیست آن ممنوع شده است و باید به موضوع زباله به عنوان یک اولویت نگاه کرد.

وی ترافیک را از جمله مشکلات استان بیان کردوخواستار تکمیل و توسعه رینگ شهری در مناطق مختلف استان شد و تصریح کرد: مسائل مربوط به حوزه راه، آب و شرب و فاضلاب نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

حسین زادگان با تاکید بر تکمیل پروژه های اولویت دار گفت: پروژه های آب ،راه،پسماند از جمله پروژه های اولویت دار استان است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در بخش فاضلاب 281 میلیون یورو اعتبار پیش بینی شده است،خاطرنشان کرد: با تصویب این اعتبار بخشی از عقب ماندگی استان رفع شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.