مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : با افزایش 13 درصدی بنزین در سال 97 حدود سه میلیارد لیتر انواع فرآورده های نفتی در مازندران توزیع شد .

به گزارش خبرنگار ایلنا،سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری به میزان مصرف فرآورده های نفتی در منطقه ساری اشاره کرد و گفت : میزان مصرف بنزین در سال 97 در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشته است .

وی افزود: در سال گذشته میزان مصرف نفت سفید دو درصد کاهش ، بنزین 13 درصد افزایش و نفتگاز یک درصد کاهش داشته است .

سبحان رجب پور بیان کرد : رشد 13 درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه درسال 96 به دلیل افزایش تعداد خودروها و افزایش مسافرتهای تابستانی و نوروزی بوده است .

رجب پور ادامه داد : بنزین مصرف شده در سال 97  حدود یک میلیاردو یکصد و نود و پنج میلیون لیتراست و این درحالی است که میزان بنزین مصرف شده در مدت مشابه سال 96 حدود یک میلیاردو هفتاد و پنج میلیون لیتر بوده که در126 جایگاه عرضه سوخت ( پمپ بنزین ) منطقه ساری توزیع شد .

وی خاطرنشان کرد : در سال 97 حدود 610 میلیون لیتر نفتگاز و حدود  64 میلیون  لیتر نفت سفید درمازندران در بین خانوار ، خودروهای ترابری و کشاورزی توزیع شد .

مدیر منطقه ساری با اشاره به اینکه در این ایام بیش از 192 میلیون کیلو گرم  گاز در جایگاههای سی ان جی منطقه ساری توزیع شده است ، عنوان کرد : میزان مصرف سی ان جی در سال 96   در استان حدود 194  میلیون کیلوگرم است که این مقدار در میانگین مصرف روزانه یک درصد کاهش را به دنبال داشته است .

رجب پور افزود : واحد های بازرسی ، نظارتی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری  درتمامی ایام سال فعالیت داشته تا رضایت مندی شهروندان و مسافرین را جلب نمایند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.