جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری هنجارشکنان سد لفور خبر داد.

به گزارش خیرنگار ایلنا،سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وقوع ناهنجاری اجتماعی توسط افرادی در سد "لفور" شهرستان سوادکوه شمالی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت .

وی  افزود: در این راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 متهم اصلی این ناهنجاری شدند .

این مقام انتظامی به توقیف یک  موتور چهار چرخ و 2 فروند قایق در این ارتباط  اشاره و بیان کرد: 2 متهم دیگر این پرونده شناسایی شدند و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد .

جانشین فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: پلیس  با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در جهت مقابله با تهدیدات و آسیب های اجتماعی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، انتظامی، ترافیکی و خدماتی گام موثری در مقابله با این تهدیدات برداشته شده است .

سرهنگ مفخمی شهرستانی در خاتمه گفت: پلیس مجری قانون است و با هرگونه ناهنجاری اجتماعی  و اخلاقی برابر قانون برخورد خواهد کرد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.