مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت : از ۱۳ خرداد امسال تا امروز، ۵ میلیون و ۳۸ هزار ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های استان تردد کردند.

به گزارش ایلنا، عباسعلی نجفی با اعلام این خبر گفت: این میزان تردد تا ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۱۵ خرداد گزارش شده و بیشترین ساعت تردد ساعت ۱۹ تا ۲۰ بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به تردد درون استانی ۴ میلیون و ۴۰۳ هزار و ۳۴۴ دستگاه خودرو افزود: آمار ورودی خودرو‌ها در این مدت به استان ۴۱۲ هزار و ۷۰۶ و خروجی ۲۲۲ هزار و ۲۳۲ دستگاه گزارش شده است.

عباسعلی نجفی پرترددترین جاده‌های مازندران از ۱۳ خرداد تا امروز را ساری_قائمشهر، بابل_آمل، بابلسر_بابل، قائم شهر_بابل و بالعکس و نیز جاده سوادکوه نام برد و گفت: این استان رتبه چهارم تردد کشور (۶.۵ درصد) را داراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه ماموران راهداری شبانه روز در جاده‌های استان آماده خدمت رسانی به مسافران، گردشگران و هم استانی‌ها هستند، افزود: در این مدت برای راحتی حال مسافران و رانندگان اقداماتی مانند خط کشی، نصب تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، لکه گیری آسفالت سطح جاده‌ها و نیز تسطیح شانه راه‌ها انجام گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.