امنیت شغلی صدها کارگری که سالها درطرح حفاظت از جنگل مشغول به کار بوده و اینک به خطرافتاده چه خواهد شد؟

آقای استاندار؛ جناب حسین زادگان ، شما نماینده عالی دولت و فرمانده جبهه اقتصاد مقاومتی در مازندران هستید. روز چهارشنبه اول خرداد 1398 کارگران طرح حفاظت از جنگل ها آمده بودند تا صدای مظلومیت خویش را به گوش مسئولان برسانند؛ کارگرانی که سربازان نظام در عرصه های اقتصادی به شمار می آیند.

آقای استاندار! شما فرمانده جبهه سرنوشت ساز اقتصاد در استان مازندران هستید و کارگران،  سربازان فداکار و جانباخته این جبهه هستند؛ کارگران طرح حفاظت ازجنگل ها آمده بودند تا فریاد مظلومیت خود را به گوش مسئولان برسانند و هیچ کدام از مسئولان نیامدند تا گوش شنوا باشند.

آقای استاندار شما نماینده عالی دولت و فرمانده جبهه ای هستید که کارگران، سربازان از خود گذشته آن هستند و در تمامی مقاطع برای تحقق اهداف دولت ازجان مایه گذاشته‌اند؛ چگونه می شود که اینک سربازان شما در تنگناهای مشکلات تنها رها شده باشند و به ناچار مقابل ساختمان استانداری تجمع کنند و هیچ یک از مسئولان محترم به خود زحمت حضور در میان کارگران را ندهند.

نماینده محترم دولت! طرح تنفس جنگل ، اگرچه به گفته مسئولان موجب نجات جنگل ها شده لیکن معاش کارگران چه خواهدشد؟

امنیت شغلی صدها کارگری که سالهاست درطرح حفاظت از جنگل مشغول به کار بوده اند و اینک به خطرافتاده چه خواهد شد؟

آقای استاندار! هفته کارگر همین تازگی ها برپا شد؛ در همایش ها و برنامه های این هفته چه تعریف هایی که درباب جایگاه و شان کارگران نشنیدیم.  لیکن چگونه است که با اجرای طرحی،  امنیت شغلی و زندگی صدها کارگر به هم بریزد و مسئولان سکوت می کنند.

مسئول محترم  مازندران؛لطفا هوای سربازان خود را داشته باشید.

خدایا چنان کن سرانجام کار/تو خوشنود باشی و ما رستگار

محمد درخشنده

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.