به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن خیریانپور روز پنجشنبه در شورای اشتغال مازندران افزود : این استان در پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در سال گذشته رتبه اول کشور را در بین 31 استان کشور به خود اختصاص داده است.
وی اضافه کرد: در سال جاری نیز تاکنون 2 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق تولید به این استان ابلاغ شد که به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت خواهد شد.
جانشین کارگروه تخصصی اشتغال مازندران اظهارداشت: باید با نظارت بیشتر بر پرداخت تسهیلات از انحراف هزینه کرد آن جلوگیری کرد تا اعتبار در جای خود هزینه شود.
وی اعتبار اختصاصی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را برای اشتغال حدود 800 میلیارد ریال بیان کرد که براساس آمار با این تسهیلات حدود 11 هزار مددجو از پوشش این نهادها خارج شدند.
*** انحراف 15 درصدی وام اشتغال کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در سال گذشته به دلیل مشکل اقتصادی حدود 15 درصد از تسهیلات پرداختی به مدد جویان به انحراف کشیده شد.( جای خودش هزینه نشد.)
نوروزی خاطرنشان کرد: این در حالیست که در سال های 95 و 96 به دلیل ثبات اقتصادی میزان انحراف در تسهیلات اشتغالزایی برای مدد جویان حدود 2 درصد بود.
به گفته وی به دلیل مشکل اقتصادی 15 هزار تقاضا مددجو برای پوشش زیر نظر کمیته امداد مازندران افزایش یافت.
وی اظهارداشت: این در حالیست که در 2 سال 95 و 96 با پرداخت تسهیلات حدود 11هزار مدد جو توانمند سازی و از پوشش این نهاد خارج شدند.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.