عقیل محمودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان سیل فروردین ماه امسال بیش از 700 واحد مسکونی نکا دچار خسارت 20 تا 100 درصد شد که از این تعداد 24 واحد مسکونی به طور کامل تخریب و امکان اسکان مجدد در این منازل وجود ندارد.
وی گفت که با تلاش های انجام شده و به همت بنیاد مسکن ارائه تسهیلات کم بهره به خسارت دیدگان بعد از سیل با ثبت در سامانه آغاز و ارائه تسهیلات کم بهره، کمک های بلاعوض و وام تعمیراتی در دستور کار قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی فرماندار نکا اظهار داشت: تاکنون حدود 20 میلیارد ریال کمک بلاعوض و 50 میلیارد ریال وام کم بهره ارزان 4 درصد به این افراد ارائه شده است.
محمودی گفت: با توجه به اینکه ارزیابی خسارات وارده به واحدهای مسکونی مردم سیل زده در شهرستان نکا انجام شده است، پرداخت تسهیلات و اعتبارات بلاعوض و وام های کم بهره در مراحل مختلف پیگیری می شود.
سیل فروردین ماه امسال بیش از 181 میلیارد تومان در شهرستان نکا خسارت بر جای گذاشت که از این میزان 112 میلیارد تومان مربوط به تاسیسات زیربنایی ، هشت میلیارد تومان معیشتی و 61 میلیارد تومان کشاورزی و دام و طیور بوده است.
// 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.