رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز (چهارشنبه) تامحدودیت های ترافیکی از امروز در مازندران ساعت 6صبح روز شنبه 28 اردیبهشت از محورهای "کرج-چالوس و هراز" ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اعلام این خبر، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج-چالوس" ممنوع است، افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14تا 24 روز جمعه 27 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور هراز، گفت :تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی، از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 25 اردیبهشت و همچنین از ساعت 8 تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

 
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.