معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 5 مصدوم در شهرستان "میاندورود" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور ورکلای شهرستان "میاندورود"، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی "گهرباران" به محل حادثه اعزام شدند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی چری با یک سواری پراید با 6 سرنشین شامل 4 زن، یک مرد و یک کودک به وقوع پیوست، خودروی پراید از مسیر خود منحرف و به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: تمامی سرنشینان خودروی پراید مجروح و با حضور عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شدند.

وی با اشاره به این که یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات و صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطر نشان کرد: علت نامه این حادثه ها توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله‌ بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.