مراسم افطاری فرزندان بهزیستی استان با حضور حسین زادگان استاندار مازندران در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، مراسم افطاری فرزندان بهزیستی استان با حضور حسین زادگان استاندار مازندران، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم شریف ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران دستگاه های دولتی به میزبانی اداره کل بهزیستی مازندران در اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این ضیافت صمیمانه استاندار مازندران با اهدای گل و هدایایی فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به فرزندان بهزیستی تبریک گفت.

احمد حسین زادگان در این دیدار صمیمی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی مغتنم برای افزایش همدلی و محبت است گفت: همراهی و هم نشینی ما با فرزندان بهزیستی در واقع مایه امیدواری برای ما و آنهاست، امید به اینکه هیچ یک تنها نیستیم و رابطه عاطفی قدرتمندی در جریان است که حس نوعدوستی و مهرورزی‌ را تقویت می‌کند.

استاندار مازندران با قدردانی از بهزیستی مازندران به خاطر برگزاری این مراسم توجه دولت تدبیروامید به اقشار آسیب پذیر را از جمله اقدامات شایسته دولت دانست و اظهار داشت: تلاش ما در دولت بر توانمند سازی این اقشار است تا با استفاده از ظرفیت های فردی و اجتماعی آنها زمینه را برای فعالیتی اثرگذار فراهم کنیم.

حسین زادگان در پایان فرزندان بهزیستی را نقطه اتکا و امید مردم دانست و گفت : همه اینها فرزندان ما هستند و حس عاطفی و عمیقی که آنها در ما ایجاد می‌کنند به ما قدرت می‌دهد تا با اراده و تلاش مضاعف درصحنه حاضر شده و به مردم خدمت کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.