به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : دستاوردهای بی شمار جمهوری اسلامی حاصل خون جوانان غیور کشورمان بوده و آمریکا نمی تواند با طرح شرایط دلخواه خود تغییری در آن به وجود آورد.
وی ادامه داد : آن دسته از افرادی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بدانند که شیطان بزرگ می خواهد کشورمان را همچون موم در دستان خویش بگیرد و تازه در آن صورت هم رضایت نخواهد داد و به بهانه های گوناگون در صدد فتنه انگیزی و شیطنت برخواهد آمد.
امام جمعه ساری گفت : خروج آمریکا از برجام نشانگر سست عهدی و دشمنی آن کشور علیه ایران اسلامی است و حضور شبانه وزیر خارجه آمریکا در عراق و عدم پذیرش خواسته نابخردانه او خود دلیلی از حقانیت جمهوری اسلامی و اسلام ستیزی شیطان بزرگ دارد.
وی افزود : تهمت تروریستی به سپاه پاسداران و کوشش برای قطع هر نوع صادرات از ایران و سایر شیطنت ها نشانگر وحشت و کینه آمریکا از جمهوری اسلامی است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : مردم انقلابی ایران بدون توجه به تحریم، تهدید و انواع یاوه سرایی ها همواره گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب داشته و برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی از هیچ اقدامی فروگذار نیستند.
او همچنین با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و افزود : همه ما در مقابله به مفاسد اجتماعی اعم از بدحجابی و تظاهر به روزه خواری مسئول هستیم.
9919/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.