رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت بهشهر گفت: طرح نظارت بر بازار ویژه ماه رمضان بر دو محور کالا محور و شکایت محور اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،اسماعیل هادی نژاد روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: با توجه به آغاز ماه رمضان و افزایش تقاضا برای برخی مواد غذایی بویژه اقلام پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، شیرینی های پرمصرف و مرسوم، این طرح همزمان با کشور و استان در شهرستان بهشهر هم به مرحله اجرا در آمده است.

به گفته وی، مرحله اجرایی طرح نظارت بر بازار ماه رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان با هدف تشدید نظارت و بازرسی و کنترل بازار در دستور کار بازرسان و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

هادی نژاد، اهداف این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضا با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به این کالاها با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بهشهر همچنین با اشاره به توزیع کالاهای اساسی برای تنظیم بازار رمضان تصریح کرد: این طرح با هدف توزیع و تامین کالاهای اساسی ماه رمضان در دستور کار است که براساس سهمیه اعلام شده 90 تن شکر برای بهشهر در نظر گرفته شده است و گوشت قرمز هم با نرخ مصوب توزیع می شود.

وی گفت: طرح تنظیم و نظارت بر بازار رمضان با قوت در دست انجام است و مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت از سوی واحدهای صنفی مراتب را به ستاد خبری 124 و یا حضوری به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان منعکس کنند تا بازرسان و مجریان طرح موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، همه ساله قبل از آغاز ماه مبارک رمضان دستگاه های مختلف اجرایی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت نسبت به تشدید بازرسی ها و نظارت بر توزیع و عرضه اقلام پر مصرف مردم در بازار اقدام می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.